Tertunai Hasrat Memiliki Huawei Nova 5T - Hadiah Dari Hubby 7.3.2020

Huawei Nova 5T

Tertunai Hasrat Memiliki Huawei Nova 5T - Hadiah Dari Hubby 7.3.2020 



hehehe.. Status berlalu Posting ni.. Posting di Facebook tahun lepas.. Masa ni ada dengar orang cakap, kalau nakkan sesuatu, taip wishlist dalam blog atau taip je macam ni dekat FB apa yang kita nak.. Atleast walaupun lambat, insyaAllah hajat tu akan tercapai sebab kita akan usaha nak dapatkannya.. Alhamdulillah.. Dah Tertunai dah.. Tapi bukan TB yang beli sendiri, Hubby yang hadiahkan.. Syukur Alhamdulillah.. Hadiah Dari Hubby Sempena Birthday dan Bersalin Anak Kedua (Inaara) Ritu.. 

Bersalin pada 5.3.2020 ( Khamis,11.30 malam.. wah.. baru perasan malam jumaat .. ) 7.3.2020 (Sabtu) Dah boleh discaj.. Sampai Je Rumah Hubby Bagi Box Suruh Unboxing .. Dalam Hati berkata, surprise apa pulak ni.. So, buka2 tengok produk review skincare yang TB dapat hari tu.. Hahaha.. Rasa geram je mual-mula tu.. Tapi hubby suruh keluarkan semua barang dalam kotak tu sampai habis.. berus cuci botol anak pun dia masuk dalam kotak tu.. adoi.. sabar.. sabar.. trick apekah ini.. prank ke apa.. haha.. sekali last sekali ternampak kotak putih bertulis Huawei Nova 5T.. jeng-jeng-jeng.. itulah kisahnya.. 

Kita Bagi GIFT Kat Dia.. Dia Pun Bagi GIFT Kat Kita Jugak.. THANKYOU Buat Hubby Tercinta Sebab Buat Surprise Macam Ni.. Terharu Rasa.. Siap Buat Surprise Yang TB Sendiri Tak Jangka.. Haha.. Ingatkan Nak Pekenakan Teman Ke Apa.. Rupa-rupanya Dia Dah Plan Semua Dari Awal...

Masa Ni Baru Sampai Rumah.. Dan Masa Ni Perut Tengah Buat Hal.. Hubby Pulak Soh Unboxing Hadiah.. Konon Dari Harraz..

Teman Pun Layankan Aje.. Dah La Balut Sikit Punya Susah Nak Buka.. Dalam Hati Cakap.. Dia Ni Nak Pekenakan Aku Ke Apa..

Bila Buka Kotak.. Tengok Isi Dalam Tu Ada Vitamin2 Yang Memang Teman Cari.. Tapi Yang Tu Memang Tahu Dia Ada Gitau Nak Beli..

Tapi.. Surprise Yang Last Dalam Kotak Tu Buat TB Terkejut...

Rupanya Something Yang TB Nak Dari Dulu..

Huawei Nova 5T .. Ya Allah.. Memang Mengidam Fon Ni.. Dan Tengah Kumpul Duit Nak Beli Pun Sebab Fon Lama Tu Kameranya Dah Rosak Sebab Terjatuh Pecah Ritu..

Sekali Hubby Bagi GIFT Birthday dan GIFT Sempena pulak.. TQ hubby.. i love u..

TQ Hubby.. Lepas Ni Kerja2 Blog dan Kerja2 TB semakin Mudah Dan Indah Dengan #huaweinova5T ni. syoknyaaa

Tq Hubby...tq.. Dalam Garang Terselit Jugak Watak2 Romantik N Suprised ni yea..

huawei nova 5T

Ni gambar last ambil guna henfon samsung j3 pro yang teman punya tu.. 
(camera dia rosak sebab ada retak terjatuh hari tu)


0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama