Beberapa minit sebelum Show untuk Moto GP berlansung hari tu, kami disajikan dengan Aksi stunt / freestyler dari Aaron Twite, berusia 32 tahun yang berasal dari Atlanta , Georgia yang menjuarai pelbagai pertandingan stuntwars dunia . 

Pelbagai aksi beliau lakukan sehingga mendapat tepukan gemuruh daripada semua penonton di situ.. heee... teman risau je dia tergolek.. sebab masa tu tak kenal pun sape dia.. ingatkan amatur ke kan.. rupa2nya import dari USA tuu.. heee.. sekarang udah tau le.. lupa lak.. kat Malaysia ni pun ada gak tau Freestyler kita sendiri..


Aaron Twite

Nak tengok Aksi Aaron Twite semasa Moto GP 2014 hari tu? meh tengok kat video bawah ni.. 
yang ni hubby teman yang amikkan video ni.. terbaekkk... jom tengok... 

3 Ulasan

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New