SCENT ESSENCE Koleksi Wangian Lembut Menceriakan! | Ok .. yang ni teman saja nak share dengan korang semua yang sukakan wangian2 yang lembut ni.. 

haaa.. kalau masih tercari-cari wangian terbaru untuk korang cuba, apa kata try aje yang teman share ni.. harga tak mahal mana pun.. hanya RM19.90 sahaja sebotol (30ml).. botolnya sangat2 comel.. wangian ini terdapat dalam 3 haruman.. iaitu Scent Essence Vibrant Fruity, Scent Essence Sparkly Citrus dan Scent Essence Romantic Bouquet (tengok gambar) .

 Sebotol RM19.90 sahaja...

untuk order, sila pm
Gina Kojuji's House
Gambar :
Extract from Google

8 Ulasan

  1. memang btol2 wangi.
    dari avon kan?
    yuni pkai yg kuning tu, memang lena buat tido
    dan klau pkai pegi keje, memang tahan sgt *sembur kat bdan je la*
    memang highly recommended

    BalasPadam
  2. Ni mcm avon punya je.. Nampak menarik, harga pun murah.. Boleh try la nnti ni..

    BalasPadam

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New