Nuff

09 Oktober 2014

SCENT ESSENCE Koleksi Wangian Lembut Menceriakan!

SCENT ESSENCE Koleksi Wangian Lembut Menceriakan! | Ok .. yang ni teman saja nak share dengan korang semua yang sukakan wangian2 yang lembut ni.. 

haaa.. kalau masih tercari-cari wangian terbaru untuk korang cuba, apa kata try aje yang teman share ni.. harga tak mahal mana pun.. hanya RM19.90 sahaja sebotol (30ml).. botolnya sangat2 comel.. wangian ini terdapat dalam 3 haruman.. iaitu Scent Essence Vibrant Fruity, Scent Essence Sparkly Citrus dan Scent Essence Romantic Bouquet (tengok gambar) .

 Sebotol RM19.90 sahaja...

untuk order, sila pm
Gina Kojuji's House
Gambar :
Extract from Google

Related Posts

8 ulasan:

  1. memang btol2 wangi.
    dari avon kan?
    yuni pkai yg kuning tu, memang lena buat tido
    dan klau pkai pegi keje, memang tahan sgt *sembur kat bdan je la*
    memang highly recommended

    BalasPadam
  2. Ni mcm avon punya je.. Nampak menarik, harga pun murah.. Boleh try la nnti ni..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New