Nuff

19 Oktober 2014

Sinopsis Filem Dendam Orang Mati

Wah.. ada Filem hantu baruuu.. Nak tengok! Nak tengok! ecececeh.. macam ler teman berani nak tengok.. Penakottt.. Eh! laaa...  ini bukan citer antu lahh.. tapi Filem "Dendam Orang Mati" terbitan KRU Studios ini adalah sebuah filem bergenre 'psycho thriller' yang diarahkan oleh Jason Chong dan dibintangi oleh pelakon hebat seperti Lisa Surihani, Fizz Fairuz dan Miera Liyana. Tapi nape macam seram je bila dengar iklan di radio? hehehehe.. tak jadi tengok lah.. takottt.. kekekek.. apa2 pun jom baca sinopsis Filem Dendam orang mati ni, mana le tau kot korang tergerak hati nak menonton wayang untuk tengok citer ni.. hehehehe.. dah nengok? nanti buat review yea.. 
Sinopsis Filem Dendam Orang Mati
Filem Dendam Orang Mati ini adalah filem terbaru terbitan KRU Studios yang bakal ditayangkan pada 23 Oktober 2014 ini. Mengisahkan Lena (Lisa Surihani), seorang gadis yang baru tersedar daripada koma dan menghidap amnesia. Bagaimanapun, Lena pada masa yang sama telah diganggu oleh makhluk halus yang mahu membalas dendam. Ironinya, sepanjang tempoh koma, suaminya Shahrul (Fizz Fairuz) telah berkahwin dengan Min (Miera Liyana) dan tinggal di rumah peninggalan bapa Lena. Apakah makhluk yang sering membelenggu Lena di tingkat 4 rumahnya? Haa, kalau nak tahu, korang kenalah tengok sendiri.
Note : Eh, baru terperasan.. inilah citer yang lama dulu Lisa pernah potong rambut pendek sebab nak buat watak Perempuan PSiko tu kan? lama dah ni...

Related Posts

2 ulasan:

  1. assalam...filem ni macam best jer...tapi xminat tonton cerita seram...payah nk tidur...tidur kan penting.

    BalasPadam
  2. filem seram serius kot, tajuknya memang suspen ni.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New