Nuff

15 Oktober 2014

CUCUR UDANG GOBU..

Entri Wordless Wednesday!!! Cucur Udang Gobu.. hu3.. bila tengok gambo ni, baru teman terasa yang dah lama bebeno teman tak masak cucu macam ni.. sejak dah ada kedai ni, makin takde masa nak masak2 macam ni.. hu3.. tapi kalau bahan2 nya ada.. boleh je teman memasaknya., janji bahan cukup ye tak puan2? apa2 pun.. layan gambo ajelah yea.. kata Wordless Wednesday kannn!!
lembut dan nyum2.. (puji diri sendiri kewww)
guna bekas muffin Kenny Rogers tuu.. (heee.. itu pun nak citer ye..?)

Related Posts

11 ulasan:

  1. Balasan
    1. hahaha.. resepi yea? jeng jeng jeng.. aduh.. maelh betui nak buat entri.. sabo yea Sally.. heeee.. nanti teman buat..

      Padam
  2. wah sedapnya cucur udang bekfes pagi2 :)

    BalasPadam
  3. x penah lgi try buat cucur udang bubuh udang sekor cam ni .. bleh try ni

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum, terliur ohh tengok cucur udang gebus ini hehhehhee

    BalasPadam
  5. waahh cucur udang.. Nampak macam sedap jee.. Ade udang 'seketul' my fav :)

    BalasPadam
  6. Baru semalam habis udang kena masak. Trgoda pulak tgk yg ni. Nampaknya kena beki udang lg la ni

    BalasPadam
  7. Diana ni kalau udang...masak apa2 pun tetap suka...tapi paling suka bila buat cucur dan masak lemak cili api...tak pandang lauk lain dah...hehe...

    BalasPadam
  8. Diana ni kalau udang...masak apa2 pun tetap suka...tapi paling suka bila buat cucur dan masak lemak cili api...tak pandang lauk lain dah...hehe...

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New