New Year Giveaway with Eversoft Skinz Youth Recall by AJ

"New Year Giveaway with Eversoft Skinz Youth Recall by AJ"
Tiba-tiba hari ni terasa nak join Giveaway le pulak..  Nak pulak ternampak hadiah yang OH WOW.. Kebetulan teman pun sedang FREE sikit sekarang, bolehlah join.. Hadiah yang ditawarkan pulak sangat-sangat membuat teman teruja.. Merah Menyala Pakackgingnya yang buat teman tertarik sangat-sangat nak mencuba.. 

Ho2.. Nak Mencuba untuk memenangi Produk tersebut.. Opsss.. nak menang? kenalah join Giveaway ni dulu kan AJ?

Haaa.. korang rasa teman ada rezeki tak jadi salah seorang pemenang? ho2.. berangan terlebih pulak teman ni kan! Ha2.. itu semua terpulang kepada Rezeki dari Allah SWT la kan.. Kalau tertulis teman menang.. syukur Alhamdulillah.. Kalau tertulis sebaliknya (gagal) teman redha aje..
ho2.. 

Yang penting sekarang korang kena tahu Mengapa Teman Harus Memenangi hadiah produk ini? haaaa.. kalau korang nak tahu.. jom baca kenapa teman iye-iye beno nak menang hadiah ni? TETAPI baca ni dulu ye!
Kandungan yang terdapat pada 
Eversoft Skinz Youth Recall :

Menggunakan ramuan tradisional semula jadi yang dapat mengatasi antipenuaan. Digunakan oleh wanita-wanita Jepun. Antara bahan yang digunakan adalah seperti...

Rumpai Laut Wakame - kaya dengan Kolagen-Pyhto, membantu meningkatkan tahap kolagen dan membantu mengurangkan kedutan wajah serta mengembalikan keanjalan kulit.

UME - dikenali sebagai aprikot Jepun. Mengandungi bahan antiglisasi yang melindungi kulit dengan menyekat AGE ( Advance Glycation End ) yang mengakibatkan kulit menjadi kusam. Ia digunakan secara tradisional dalam ubat-ubatan Jepun untuk mencerahkan dan menyamakan tona kulit.

Hiarurin San ( Asid Hialuronik Luar Biasa ) - dikenali sebagai "pancuran keremajaan". Ia mengunci kelembapan untuk hodrasi berpanjangan bagi memelihara kelembutan, kelicinan dan kecerahan kulit.

Rasanya hampir sebulan jugak teman tidak menjaga penampilan wajah kerana disebabkan penyakit gatal-gatal di badan dan muka sejak sebulan lalu kerana alahan pada kutu/hama kucing.. Namun, Alhamdulillah kini kulit wajah dan badan semakin OK dan hampir pulih sepenuhnya.. So, "Teman harus memenangi Rangkaian Product Eversoft Skinz Youth Recall ini kerana teman memang sedang tercari-cari produk terbaru untuk wajah teman ini.. Niat hati memang hendak mencantikkan kembali kulit wajah dengan sesuatu produk yang terbukti berkesan dan telah diakui ramai seperti Rangkaian Product Eversoft Skinz Youth Recall. Semoga teman dapat kembali wajah yang teman ingini seperti sebelum ini dengan bantuan Eversoft Skinz Youth Recall.

Tambah sikitttt... Sekiranya teman memenangi hadiah ini, temanlah orang paling gembira (ecececeh... serius laaa.)

"Eversoft Skinz menjadi pilihan untuk kekal cantik di Tahun Baru 2015 kerana ramai yang mengakui bahawa produk EVERSOFT Skinz benar-benar berkualiti dan terbukti berkesan yang mencantikkan penampilan mereka agar tampak lebih muda dari usia sebenar dimana seperti yang kita tahu ia telah diilhamkan oleh keindahan dunia khayalan dan abadi wanita Jepun. Dengan menggabungkan bahan-bahan semulajadi yang terdapat dalam produk penjagaan kulit Jepun dan inovasi terkini dalam penjagaan kulit, Eversoft Skinz mampu mewujudkan rasa keyakinan pada diri si pemakai hingga memukau mata seluruh dunia.. kerana ianya telah terbukti berkualiti dan berkesan!

Okeylah itu saja dapat teman kongsikan.. jangan biar teman menaip.. kalau dah menaip.. macam ni lah jadinya... tak mahu stop.. ha2.. Apa-apa pun.. kalau dapat Hadiah Eversoft Skinz Youth Recall  ni dapatlah teman memulakan rejim mencantikkan wajah kembali.. agar hubby terpesona melihatnya.. hehehehehe (gelak gatai..)

Note : Buat AJ.. heee.. awok memang makin lawo selepas guna produk  Eversoft Skinz Youth Recall! (ni ikhlas tau bukan bodek) .. K bye... ha2...  

Jom Singgah dan kenali lebih dekat produk Eversoft Skinz

Klik---> Facebook Page Skinz 



3 Ulasan

  1. good luck ye...cik dila pun nak join kalau sempat..huhu

    BalasPadam
  2. hehe kalo belum tarikh tutup on sunday baru join.. gud luck ^^

    BalasPadam
  3. salam..singgah cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2015/01/new-year-giveaway-with-eversoft-skinz.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama