Nuff

20 November 2015

OMG! GADIS BERHANTU

Haaa.. kalau anak remaja yang suka buku2 macam ni, bolehlah belikan untuk diorang kan.. hehehe.. kita pun suka gak baca novel2 pendek macam ni.. i mean.. tak tebal macam Novel2 lain.. mahu sebulan dua bulan baru habis baca.. itupun belum tentu.. kih3.. Oh Ya... nak gitau.. sekarang bookcafe tengah buat offer giler2 untuk jualan akhir tahun.. kalau korang nak untung membeli dan membaca dengan berbaloi2.. elok2 la cepat2 klik banner bawah ni.. tempoh belian 20-27 November ini aje tau.. jangan lambat2 yea.. ehehehehe.. K bye.. 

SINOPSIS

Hantu? Itu makhluk yang mahu didampingi. Rumah usang? Itu destinasi yang disukai. Ini kisah tentang Siti Anum, budak yang sangat obsess terhadap kisah-kisah seram, alam ghaib dan mistik. Dia sememangnya kera sumbang, tiada kawan dek kerana minatnya yang menakutkan.

Apabila berpindah ke sekolah Sri Bangsar, neneknya iaitu Mak Esah bimbang sekiranya gadis itu tidak dapat menyesuaikan diri. Tidak mahu cucu kesayangan tambah terasing lagi, diaturkan pertemuan bersama anak rakan. Gadis bernama Zuliana diminta jadi teman paksa mesra dengan Siti Anum yang pelik orangnya.

Pada masa yang sama, kecoh di sekitar taman perumahan Sri Bangsar bahawa kawasan itu diganggu oleh hantu-hantu yang berkeliaran. Siti Anum yang sememangnya merupakan peminat sejati hantu menjadi teruja mahu menjejak makhluk itu. Siti Anum mengajak Zuliana agar menyertai misi gila yang menyeramkan bulu roma. Benarkah ada hantu yang menganggu kedamaian Bangsar? Berjayakah Siti Anum menjejak hantu berkenaan? Apakah yang bakal menimpa Zuliana yang penakut apabila benar-benar bertentang mata dengan pocong dan pontianak? Semuanya terjawab dalam OMG! Budak Berhantu!

Klik Banner diatas 
Untuk Cuci Mata Tengok Promosi Akhir Tahun 
Yang Giler2 Murah dan Amat Berbaloi!

BOOKCAFE =

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

4 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New