Nuff

26 Januari 2017

DETOX & KEKAL SIHAT DENGAN LEMONADE XPRESH

DETOX & KEKAL SIHAT DENGAN LEMONADE XPRESH

Lemonade XPresh.. Serbuk yang berperisa lemon ni sangat sedap.. 1g serbuk Lemonade XPresh dicampur bersama 100ml air Akan menjadi minuman berkhasiat untuk detokfikasi.. 

Haaa. Kalau badan banyak toksin tu.. Cer try ni.. Memang torbaekkk.. Lemonade Xpresh adalah jus lemon yang telah diserbukkan (dihidratkan). Lemonade Xpresh mempunyai kebaikan sama seperti jus lemon sebenar.

7 Kebaikan amalkan 
Lemonade Xpresh setiap hari

1. Kaya dengan Vitamin C dan nutrien yang penting untuk tubuh badan.

2. Membantu proses penghadaman dan detoks

3. Mengandungi pektin fiber yang membantu untuk mengurangkan berat badan.

4. Boleh merawat sakit tekak.

5. Boleh meningkatkan keupayaan otak dan saraf

6. Meningkatkan sistem imunisasi badan

7. Antioksidan pada lemon bole membantu mengurangkan kedutan di wajah

Cara penyediaan
--------------------------------

1gm boleh dibancuh dengan 100ml air.

Lemonade Xpresh larut pada air sejuk dan suam

Harga :
20g/ RM24
50g/ RM 48
100g/ RM 96

Postage RM 7.

Haaa.. Harga pun mampu milik tu.. Rasa dia pun sedap, biasalah.. Rasa lemon yang menyegarkan.. Macam minum air berlemon tu laa.. Haa.. Amacam? Berminat nak mendetox badan dengan Lemonade XPresh? 

Sila dapatkan dari -->Facebook En. Safuan Borhan 

Srlamat Berdetox yea!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

3 ulasan:

  1. mcm2 skrng ni boleh detox bdan kn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup mimi.. Senanh dah sekarang nak detox.. Tak payah susah2

      Padam
    2. Yup mimi.. Senanh dah sekarang nak detox.. Tak payah susah2

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New