KOPI BADANG CAFE SEDAP GILER ! JOM DAPATKAN DI EMBUN BEAUTY HOUSE!

KOPI BADANG CAFE SEDAP GILER ! 

Tadi TB berjalan-jalan dekat enjin carian Google tu, Konon-konon nak search cerita-cerita tentang kemenangan Kamal Adli dalam Super Spontan Superstar 2017. Lepas tu ternampak pulak gambar sachet bertulis Badang tu.. Tertarik TB tengok warna pakej tu.. Oh.. rupa-rupanya kopi 3 in 1 eh... Kopi yang 100% Natural Coffee

TB baru perasan juga yang rupa-rupanya Kopi Badang Penaja Rasmi Super Spontan Superstar 2017. Huhu.. Almaklumlah TB cuma tengok Rancangan Super Spontan tu diperingkat Final aje.. Yang sebelum-sebelum tu TB tak tengok pun.. Mana TB tahu Kamal Adli ada join sekali woii.. hahaha.. kalau tahu awal-awal lagi TB takkan lepaskan setiap episode tau! TB ni salah seorang peminat Kamal Adli jugak tauu!! 

Kopi Badang Cafe Sedap Giler!
Haha.. Ok lah.. Cerita pasal Kopi Badang Cafe ni, TB pun rasa terliaur pulak nak rasa keunikan Kopi Badang tu macam mana rupa. Orang dok kata sedap sangat-sangat kopinya sampaikan kalau dah minum secawan, nak bercawan-cawan...  Kena pulak dengan tag line diorang kan.. 
Nak Order Kopi Badang Cafe?? 
Whatsapp aje nombor dibawah ni yea!

Kopi Badang Cafe Kopi Tulen 100%
Haa.. Kalau korang nak tahu, Kopi Badang Cafe ni dibuat dari 100% kopi tulen ya.. Tiada campuran-campuran kopi atau pengawet lain.. Kopi ini bak kata orang yang pernah merasainya.. satu-satunya Kopi yang istimewa, lain dari yang lain, bukan saja dari segi rasa, malahan dari segi kebaikannya juga kepada tubuh badan kita. 

Kopi Badang Cafe adalah kopi 3 in 1 yang TIADA mengandungi perasa tiruan , tiada kandungan pengawet , dan 100 % diperbuat dari kopi tulen . Haa baca tuuu..  TIADA PERISA tiruan tau! 

Kandungan kopi utama dalam Kopi Badang ini ialah kopi robusta dari Columbia dan sesuai dengan cita rasa Asia.

Kilang pengeluar KOPI BADANG CAFE ini berada di Johor Bahru , dan dikeluarkan oleh AL-Mubarak Health SDN. BHD. Disahkan HALAL oleh JAKIM .

1. Tiada Kesan Sampingan
Berbanding kopi segera yang lain Kopi Badang Cafe tidak memberikan sebarang kesan sampingan kepada peminumnya. Gejala rasa tidak selesa seperti sakit kepala, mual, tidak sedap badan, gigi kuning, sakit perut, sakit buah pinggang, sembelit, dan lain-lain kesan akibat minum kopi campuran lain tidak dirasai kalau meminum kopi ini.

2. Menghilangkan Rasa Letih dan Lesu
Sesuai untuk pelajar-pelajar yang sedang giat menggunakan minda untuk tumpuan lebih kepada pelajaran, Kopi Badang Cafe dapat memberi kesan minda dan tubuh yang cerdas selepas meminum kopi ini dan dapat membantu pelajar memahami serta menghafal pembelajaran dengan baik.

Tidak lupa juga kepada mereka yang bekerja seharian, tak kira lelaki atau perempuan, untuk ibu-ibu yang bekerja mahupun surirumah,  Kopi Badang Cafe pastinya menjadi minuman pelengkap kecerdasan korang.. 

3. Sesuai Untuk Mereka Yang Ingin Memulakan Perjalanan.
Perjalanan baik jauh maupun dekat memerlukan tubuh badan yang segar. Pekena Kopi Badang Cafe ini sebelum memulakan perjalanan pasti membuatkan badan terasa segar tanpa rasa mengantuk, letih, lesu dan lapar di sepanjang perjalanan.


Bak kata Duta Kopi Badang yang awet muda tu... 

“Minumlah bercawan-cawan sekalipun takkan pening kepala, takkan rasa nak melayang. Rasa dia memang ummmphh sedap” - @zamarulhisham93

Kepada pencinta kopi, apa tunggu lagi? Jom beli nak?? 


KOPI BADANG CAFE SEDAP GILER ! 

Nak Order Kopi Badang Cafe?? 

Whatsapp aje nombor dibawah ni yea!
Boleh juga order di Facebook Page 
Embun Beauty House
atau boleh direct terus order di Facebook
Embun Eiza


Note : gambar source from google


9 Ulasan

  1. sekotak ni berapa ringit? kat pasaraya ada jual tak?

    BalasPadam
  2. Waaa.. sedap ke..
    Dah lma x minum kopi. Kcuali time balik ipoh. Tapi kopi cap tupai je la. Haha

    BalasPadam
  3. This coffee looks so great. This is perfect for strong coffee lovers.

    BalasPadam
  4. This Coffee looks great and tempting.. I love coffee..

    BalasPadam
  5. I am not a coffee lover but this coffee looks nice. Great review.

    BalasPadam
  6. I am liking the packaging and am a great coffee lover

    BalasPadam
  7. This coffee looks awesome. I am a coffee lover and would love to try this one for sure.

    BalasPadam
  8. This coffee looks great... Looks like very strong coffee.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama