Lazada Birthday Festival Blogger Contest


Lazada Birthday Festival Blogger Contest 


Happy Birthday in Advance Lazada!!! Haa.. tentu korang dah terdengar-dengar tentang orang dok bercerita di Facebook tentang Jualan Bulan April sempena meraikan ulang tahun ke-6 Lazada iaitu  Lazada Birthday Festival yang bermula dari 25 hingga 27 April, nikmati lebih daripada 1,000 tawaran flash, sehingga 90% dari pelbagai jenis jenama dan produk, baucar eksklusif aplikasi dan banyak lagi kejutan! pendek kata time gini lah korang kena shopping, jangan lepaskan peluang! Klik je Banner atas ni, korang akan terus ke Website Online Lazada.. haa.. kemudian apa lagi.. shopping la selagi boleh yea.. tengah murah tuu..  hehe..


Lazada Birthday Festival Blogger Contest

Oh ya, tak lupa juga TB nak share tentang Contest yang selalu Lazada adakan tiap kali ada promosi special macam ni.. Haa.. Macam biasa Blogger juga turut diberi peluang sekali lagi untuk samma-sama memeriahkan lagi Lazada Birthday Festival ni.. 

So, kepada blogger-blogger yang berminat, jangan lupa untuk menyertai Lazada Birthday Festival Blogger Contest yang pastinya menyediakan pelbagai hadiah menarik untuk korang semua. Jom join. (klik banner di bawah untuk join contest)


Ok lah.. untuk melengkapkan penyertaan, korang kena jawap  4 soalan yang diberi.. So.. TB juga dah ada jawapan untuk soalan-soalan tu.. jemput baca yea.. heeee.. and good luck semua..!!

a. Lokasi manakah yang akan anda pilih untuk pesta ulang tahun / Parti hari Jadi Lazada?

TB suka kalau dapat sambut Pesta Ulang Tahun / Parti Hari Jadi Lazada di tempat-tempat yang viewnya cantik, udara nyaman, serta banyak tempat-tempat menarik disitu untuk bersuka ria.. Tempat yang TB maksudkan ialah Genting Highland.. wah.. kalau dapat sambut birthday Lazada disitu mesti best kan! sejuk je kat sana kan! hehehe..

b. Pilih tema parti dan pilih satu atau beberapa produk di Lazada untuk menghiasi tempat.


Untuk mengadakan majlis sambutan hari jadi yang meriah dan happening,TB sukakan tema ala-ala berkelip lip-lap lip-lap tu.. hehe.. So, majlis Birthday yang nak disambut tu biar diadakan pada waktu malam.. nak pulak dalam suasana sejuk di Genting Highland gitu.. dengan disinari cahaya warna-warna dari lampu, belon yang berwarna-warni serta cahaya lilin.. fuh.. 

Antara item yang akan TB pilih untuk menghiasi tempat menyambut parti hari jadi / Hari Ulangtahun  lazada ialah;

Klik Gambar


Klik gambar

Klik Gambar

Klik Gambar

Klik Gambar

Klik Gambar

Haaa.. yang atas ni rasanya complete dah semua yang diperlukan untuk sesuatu majlis tu.. dari decoration, hiasan meja, pinggan dan semua yang diperlukan Menggunakan item-item yang diperolehi dari Lazada semestinya akan memeriahkan lagi parti hari lahir lazada dengan dekorasi bertemakan tropikal. Tidak sabar untuk meraikannya.


c. Kek hari jadi mana yang akan dihidangkan dan produk mana di Lazada boleh membantu anda mempersiapkannya?


Kalau boleh TB nak cake yang simple tetapi menarik macam gambar dibawah ni.. hehe.. dan paling penting ada no. 6 tu yang menandakan Ulangtahun / Hari Jadi Lazada kali ke 6 .. kan! Baru lah meninggalkan seribu kenangan dalam majlis dan bila ber foto tu nanti.. kan..

kek yang ada buah-buah .. nyummyyy!!

Yang ni untuk para tetatmu yang suka cupcake.. hehehe..



TB akan pilih produk-produk yang bersesuaian untuk menjadikan kek impian TB tu menyerlah dan menarik.. Antara produk yang TB akan guna dari Lazada untuk hiasan kek ialah ;-

Klik Gambar


Klik Gambar



d. Masa untuk bersinar, pilih pakaian anda di Lazada!

Untuk sesuatu majlis pastinya kita perlulah memilih pakaian yang sesuai, ada stail dan mengikut tema. TB dah pilih pakaian apa yang sesuai untuk menghadiri parti birthday Lazada ni.. hehehe.. ye ye je ye! hehehe..

Haa.. TB pilih baju seperti gambar dibawah ni.. hehehe.. tak tahu kenapa dari mula-mula terlihat gambar baju ni terus suka.. dah tak nampak gambar lain.. haha.. memang tak sesuai utnuk TB sebab bertudung kan.. tapi boleh je pakai cover lengan dan pakai seluar untuk cover bahagian kaki tu.. janji pandai gayakannya kan! barutak nampak pelik.. hahaha.. Tapi memang cantik kan? haa.. apa lagi.. dah siap dah ni.. Jom la kita berparti ber-selfie!.. yeehaaa.. hahaha.. Happy Birthday Lazada!!


Klik Gambar



LAZADA BIRTHDAY SALE!!

Lazada Birthday Festival semakin hampirrrr, Pastikan korang dah jenguk-jenguk website Lazada yea.. pilih item-item yang termasuk dalam offer nanti, masukkan dalam wishlist atau bakul chart korang, then tiba tarikh keramat tu iaitu pada 25 hingga 27 April, korang checkout cepat sebelum item habis disapu.. hahaha.. time ni lah kita kena ambil peluang dapatkan pelbagai barangan dengan harga yang berpatutan. Potongan sehingga 90% tuuu.. bukan selalu adaa..  






17 Ulasan

  1. All the best..Lazada x pernah gagal offer blogger contest kan..cerah la peluang TB nak menang sebab tak ramai yang join rasanya...semoga berjaya ye TB

    BalasPadam
  2. happy birthday lazada. And good luck TB mana tahu ada rezeki blh menang dr lazada. Macam2 boleh beli 😘

    BalasPadam
  3. Happy birthday lazada. Wah mesti best dapat celebrate besdya kat Genting. Sejuk, view pun awesome. By the way good LUCK TB.

    BalasPadam
  4. terbaek.. goodluck.. :)


    jemput join segmen ejulz :)
    http://ejulz.blogspot.my/2018/04/segmen-aminkan-doa-sahabat.html

    BalasPadam
  5. Happy birthday Lazada. Ada rezeki menang Lazada. Mesti seronok gila. Saya ni dah banyak kali beli barang - barang kat Lazada. Not bad la. :)

    BalasPadam
  6. Good luck yer. Ada juga terima emel utk join..tapi tak sempat nak join...suka shopping di Lazada.

    BalasPadam
  7. Happy Birthday Lazada!
    Nina tak sempat join... Good Luck TB. Moga menang!🎉🎉

    BalasPadam
  8. esok kan dia start! omg tau2 je payday! nak shopping haha

    BalasPadam
  9. Good luck untuk contest ni kita tak daya nak masuk kerana kita dah kurang shopping kat Lazada hehehe tengok banyak barang makin menarik..

    BalasPadam
  10. Happy birthday lazada. Dulu time kerja, memang tunggu birthday lazada sebab banyak sale. Tapi sejak jadi fulltime blogger ni nampaknya tak dapek la nak shopping. kena jimat cermat la.. huhu. Apapun good luck TB

    BalasPadam
  11. Goodluck TB semoga berjaya. Tak sabar nak shopping barangan kat Lazada sempena birthday ni.

    BalasPadam
  12. lazada always do blogger contest and wish all the best to all participants... join more win more!!! yeah~~~!!!!

    BalasPadam
  13. Selamat bercontest. Semoga berjaya. Katanya ada sale kan. Huwaaa tamo tengok lah. Melayang fulus nanti

    BalasPadam
  14. Happy Birthday to Lazada. I saw the knockdown price at Lazada. I actually plan to buy certain thing on Lazada. Is time to shop with Lazada. Thanks for sharing this.

    BalasPadam
  15. Happy Birthday Lazada.. Iklan dia bermain2 dekat memana sekarang nie.. Tengah tgu ada sale, plan nk borong banyak2 barang...

    BalasPadam
  16. Birthday lazada ni memang byk sale la jawabnya. So far alhamdulillah belum terjebak.

    BalasPadam
  17. Wah tema memang kebaboom lah TB pilih. Good luck tau

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama