BEAUBELLE ANTI FATIGUE EYE CONTOUR GEL MELEGAKAN MATA YANG LETIH


BEAUBELLE ANTI FATIGUE EYE CONTOUR GEL
MELEGAKAN MATA YANG LETIH


Huwarghh.. Mata TB Sekarang Dah Lebam dan Tak Bermaya Sebab Tak Cukup Tidur Gara-Gara Harraz Yang Suka Tidur Lewat.. Dengan Mamanya Sekali Ikut Tidur Lewat Sebab Nak Teman Dia Main.. Adoii.. .

Kalau tiap-tiap malam gini.. jenuh lah TB.. Mau macam Panda dah mata ni.. Tapi Mujurlah ada Anti Fatigue Eye Contour Gel - Beaubelle ni.. Dah boleh cover dark circles TB ni.. hehe.. 

Giler comel je TB tengok bintik2 bulat dalam botol ni.. Rasa sayang pulak nak guna.. haa kalau korang nak tau.. itu la dia mutiara yang mengandungi formula hebat untuk buat mata kita kelihatan segar dan muda! 'repair' kulit bawah mata kita agar nampak lebih anjal dan muda.. cewah!


High-tech pearlized instant rescue eye gel ni boleh membantu tanda awal penuaan seperti bengkak pada mata (eyebeg) sallow skin, dark circles dan lingkaran hitam disebabkan stress, kurang tidur dan juga kesan terlalu terdedah dengan alam sekitar yang kurang sihat..

Anti Fatigue Eye Contour Gel - Beaubelle ni memberikan pengguna kelebihan tepat pada masanya dalam usaha untuk mencegah penampilan lingkaran hitam bawah mata dan eye bag yang mengganggu penampilan.. Fungsi Anti Fatigue Eye Contour Gel - Beaubelle ialah menarik dan memperkuatkan/menganjalkan Tisu di sekeliling mata kita . Ia decongests, menenangkan dan melegakan bengkak bawah mata, memperbaiki kontur mata dan mengurangkan lingkaran mata gelap.

Haa.. buat rakan-rakan yang suka dok depan PC 24 jam tu.. krim ni sesuai untuk korang sebab Ia melegakan mata yang letih, terutama bagi mereka yang sentiasa terdedah kepada komputer, TV dan sinar elektronik yang lain. 

Gel yang bertekstur smooth and silky ni dirumus secara unik untuk merangkumi gel yang melembapkan kontur mata.

Anti Fatigue Eye Contour Gel ni kalau korang nak tahu.. ia ideal for all. Lelaki/ Perempuan Pun Boleh Pakai tauu.. .



Haa.. jom tengok Key Ingrediant yang terkandung dalam BEAUBELLE ANTI FATIGUE EYE CONTOUR GEL ni.. 

Centella Asiatica: Centella Asiatica (juga dikenali sebagai gotu kola, India Pennywort dan Mandookaparni) telah digunakan selama berabad-abad sebagai herba perubatan dan dirujuk di farmakopoeia Perancis pada tahun 1884, serta tradisional Cina Shennong Herbal kuno sekitar 2,000 tahun yang lalu , dan juga ubat Ayurveda India sekitar 3,000 tahun yang lalu.

Ia digunakan di sini untuk peredaran mikro yang lebih baik, detoksifikasi kontur mata, merevitalisasi tisu penghubung. Membersihkan edema & menguatkan urat.

Sodium Hyaluronate: Ia adalah komponen semula jadi dan meluas yang terdapat di dalam ruang ekstra selular di dalam kulit, terutama di muka. Atribut yang mengikat air dan menarik airnya mengisi ruang antara kolagen serabut dan elastin pada dermis. Ia menghidrat kulit, dan menjadikan wajah montok dan menarik.

Persea Gratissima Oil: Ia adalah minyak tetap yang diperoleh dengan menekan daging yang dihiris dehidrasi pir avokado untuk digunakan untuk kulit berkhasiat dan pelembab.

Bisabolol: Bisabolol adalah salah satu komponen utama minyak penting Chamomile (Matricaria) (antara 10% dan 20%). Berkat kuasa anti-keradangan yang sangat baik, ia digunakan dalam produk, seperti persediaan untuk kulit sensitif, untuk bayi, untuk penjagaan rambut, atau terhadap erytema dan kulit yang tertakluk kepada kemerahan.

Methylsilanol Mannuronate: Ia adalah derivatif organik rumpai laut yang mengikat kelembapan dalam epidermis oleh itu mengukuhkan dan menguatkan kulit. Ekstrak alga laut yang terdapat di Methylsilanol Mannuronate mempunyai sifat pelembab yang tahan lama yang membantu memerangi kemerosotan serat kolagen dan elastin, memberikannya sifat pengukuhan kulit; ia juga dikenali untuk melawan radikal bebas.

Methylsilanol Mannuronate juga dikenali sebagai antioksidan untuk secara aktif mencegah penuaan pramatang. Kajian in vitro menunjukkan bahawa Methylsilanol Manurronate menormalkan metabolisme selular, adalah penjanaan semula tisu dan juga telah menunjukkan sifat-sifat detoksifikasi.

Oryzanol: Ia adalah bahan yang terdapat dalam biji-bijian. Ia digunakan untuk mengurangkan kolesterol (lemak) dalam darah dan merawat ruam kulit. Telah didapati bahawa Oryzanol mempunyai sifat anti-oksidan untuk melambatkan proses penuaan kulit.

Tips Cara Guna :
Sapu Anti Fatigue Eye Contour Gel secara membulat di area eye contours, dan tepuk-tepuk lembut di kawasan bawah mata untuk kesan penyerapan yang optima.. itu juga cara untuk urut bahagian bawah mata kita tau.. hehehe.. Korang boleh guna siang atau malam atau bila-bila masa pun .. 

Oh ya.. ia Ideal juga untuk semua jenis kulit.. so untuk kulit Normal, Dry or Oily pun boleh guna.. layari website untuk order :


Harga : 
Anti-Fatigue Eye Contour Gel (15g)
RM198.00


JOM FOLLOW & LIKE :

WEBSITE :

INSTAGRAM : 

FACEBOOK : 


#beaubelleskincare #swissskincare #beaubellegroup #AntiFatigueEyeContourGel #BeaubelleAntiFatigueEyeContourGel #pearls #youthfulskin #fresheyes #eyeskincare



9 Ulasan

  1. Bestnya ada produk untuk merawat bahagian mata. Yela, mata kan aset paling berharga dan perlu dijaga sebaiknya kan. berapa harganya kak?

    BalasPadam
  2. kalo tk slalu tk cukup tido ..mata bole jd lebam juga ..nasibaik ada produk yg bole di sapu utk cover lebam di bawah mata..tq for sharing this product

    BalasPadam
  3. Tengok packaging memang superb.Masalah mata panda ni dah selalu sangat.Sampai tak tau macam mana nak buat..Kalau produk ni membantu nak juga cuba

    BalasPadam
  4. comel la botol dia..mata kita pun dah macam panda ni sebab tidur lewat je..mak2 memang macam ni kan...hahaa

    BalasPadam
  5. Ohh ni boleh hilangkan tak bengkak bawah mata hehehe kita sekarang ni selalu tidur lewat dan ada aye-bag bawah mata tu hehehehehe bagus juga macam ni...

    BalasPadam
  6. first time tgok eye cream dlm bentuk pearl... Mata wawa pon dah jadi panda da.. Haha.. Sbb wa xfokus sgt kt mata... Tapi penting juga kan sbnrnya...

    BalasPadam
  7. Wahhhh baguslah ada produk nie. Boleh menyelesaikan masalah mata lesu. Yelah, kita nie kadang kurang tidur akibat banyak kerja jadi selalu berlaku mata lesu bila bangun pagi. Dah ada produk nie so baguslah. Masalah dpt diselesaikan

    BalasPadam
  8. I need this badly, been looking for an eye cream and this seems to work well.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama