DASHING DEO + PERFUME BADAN UNTUK LELAKI


DASHING DEO + PERFUME BADAN UNTUK LELAKI


Uiiiiiiii lahhh... Baru Pegang.. Belum Spray Lagi.. Tapi Bau Wangi Dia.. Fuhhh.. Fresh gituu.. TB Memang Dari Dulu Suka Bau Perfume Dashing Lelaki Ni. Sampaikan Pernah Lah Try Sembur Kat Diri Sendiri.. Wangii.. Tapi Udah Bau JANTAN la pulak teman ni.. kih3.. So, sebenarnya Dashing ni  Hubby TB yang pakai.. wangi je bauuu.. aishh.. .

Haaa.. Yang ni jenis deodoran + perfume.. Kalau korang nak tahu.. ada 4 jenis variasi bau dalam rangkaian penjagaan diri @dashing_my 2 in 1 Deo + Perfume untuk lelaki.


Semua bau best.. botolnya transparent gitu


Kali ni ia didatangkan dalam botol transparent. so boleh nampak isi dalam dia.. ringan pun ringan.. senang nak bawak travel..

Untuk Lelaki yang ingin kekal wangi & aktif sepanjang hari boleh lah cuba Dashing 2 in 1 Deo + Perfume ni. .


Boleh nampak kan tiub dalam tu.. haaa.. transparent gituuu..

Memulakan hari dengan wangian yang hebat dan sentiasa segar sepanjang hari adalah penting bagi setiap lelaki agar dapat mengharungi cabaran dan aktiviti harian dengan penuh yakin. Oleh itu, menggunakan minyak wangi badan supaya berbau harum dan deodoran agar kekal segar dan menghindar bau badan sudah menjadi satu kemestian buat si jejaka.



Lawa box nya kannn.. 

Menggunakan dua produk bagi memastikan mereka tampil berbau hebat dan segar sebenarnya amat mencabar! Yelah.. mana nak bawak deodoran lagi.. pastu nak spray minyak wangi lagi.. dah 2 botol pulak nak bawak.. Lagipun agak mustahil untuk mencari minyak wangi yang harumannya sepadan atau boleh digabung dengan haruman dari semburan deodoran yang bertujuan untuk mengatasi masalah bau badan sahaja. Kalau tak match baunya kang jadi bau lain pulak kan.. dah minyak wangi lain, bercampur pulak dengan bau deodoran.. bukan setakat oarang yang pakai pening.. orang yang cium bau tu pun pening uiii..

Haaa.. Lagi pun orang lelaki ni bukan suka pakai banyak-banyak bau.. Kalau beli minyak wangi.. minyak wangi je.. deodoran tak perlu.. sebab minyak wangi sememangnya lebih mahal, sebab itu sesetengah lelaki hanya menggunakan satu produk sahaja iaitu semburan deodoran untuk mencegah bau badan. Mereka tidak menggunakan minyak wangi untuk haruman hebat sebab kos minyak wangi yang lebih tinggi.

Pastinya lebih bagus kalau mempunyai semuanya dalam satu! Ringkas, mudah, dan cepat, itulah mantra seorang lelaki.

Haaa.. Sebagai peneraju dalam pasaran kelengkapan penjagaan diri lelaki. DASHING ni memang memahami sepenuhnya keperluan lelaki kan! dan untuk memberikan penyelesaian muktamad, DASHING melancarkan Semburan Badan DEO + PERFUME! Pertama dari DASHING, satu produk untuk tampil berbau hebat dan segar sepanjang hari.


Produk DASHING DEO + PERFUME BODY SPRAY yang baru dilancarkan ini menggabungkan kedua-dua manfaat deodoran dan minyak wangi dalam SATU botol!

Dirumus dengan wangian DASHING Eau De Toilette, ia memberikan haruman maskulin tahan lama untuk memastikan si lelaki berbau hebat sepanjang hari.

Dengan agen anti-bau dan anti-bakteria, DEO + PERFUME baharu ini berkesan memberikan perlindungan 24 jam terhadap bau badan.

Semburan deodoran biasa hanya boleh bertahan dalam 2 ke 3 minggu, manakala DASHING DEO + PERFUME baharu ini berada dalam liga tersendiri. Formulanya adalah 100% deodoran. Ia amat menjimatkan dan dapat bertahan lama kerana satu botol boleh meyembur sehingga 880 semburan, oleh itu tahan sehingga 146 hari!

Ini bermakna satu botol mampu bertahan sehingga 5 BULAN!

Kaum lelaki kini boleh menikmati semua manfaat DASHING DEO +PERFUME BODY SPRAY yang datang dalam pek bersaiz 120ml. Dengan reka bentuk ringkas dan menawan, pastinya mudah untuk di bawa kemana sahaja anda pergi


Kalau hubby sembur sikit je dah berbau harumm satu rumah .. 


DASHING DEO + PERFUME BODY SRAY 
HADIR DALAM VARIASI :

HATTRICK - Jaringan kemenangan lelaki DASHING. Wangian Hattrick sememangnya memberikan semangat untuk terus mara ke jaringan gol. Hattrick terhasil dari percikan gabungan haruman unik epal dan kesegaran sitrus, bersulamkan nota bunga dan calitan amber.

ULTIMATE KICK - Inilah wangian sebenar sang juara. Ultimate Kick menyerlahkan personaliti sofistikated dari dalam diri dan kehidupan seorang lelaki moden. Wangian Ultimate Kick menampilkan haruman musim panas dengan gabungan lemon, diperhebat dengan kesegaran buah pelaga dan diadun dengan nota asas dari vanilla dan musky.

SPEED - Buat lelaki yang sentiasa bersedia untuk menghadapi cabaran dengan bauan segar dan bersemangat. Aroma klasik fougere dengan wangian kontemporari nota buah-buahan dan diperhebat dengan lapisan nota musky.

HITMAN - Hitman direka khusus buat lelaki aktif dan sporty yang sentiasa bersedia ke mana sahaja. Di dahului dengan aroma kesegaran Citrus dan Ice Cucumber. Diikuti dengan nota Sichuan pepper dan Lavender berserta dengan Patchouli dan Gaiac Wood, menjadikan wangian daya tarikan yang semestinya meningkatkan keyakinan setiap lelaki aktif.

DASHING DEO + BODY SPRAY hadir dalam botol semburan pam bersaiz 120ml pada RMM12.20. Produk ini boleh didapati di seluruh negara termasuk pasaraya utama, pasaraya hyper serta platform belian atas talian.



Untuk maklumat lanjut:

Facebook: 

Instagram: 

12 Ulasan

  1. Lama dah produk Dashing ni. Dulunya macam minyak rambut je kan....dah macam2 produk dia. Elok la pakai pewangi ni untuk suami2 yang aktif tu haaa....kena jaga penampilan diri...idak orang lain tak nak dekat kita.

    BalasPadam
  2. Airah suka botol dia nampak sporty. Haritu ada belikan husband sebotol boleh tahan wangi jugak. Nak kumpul semua warna

    BalasPadam
  3. Terkejut kita tengok TB posse dengan perfume Dashing ni hehehe sebab selalu jenama ni sinonim dengan orang lelaki jer wakakak tak apa hadiah untuk abang tersayangkan. Kita suka yang warna hijau tu wangi sangat....

    BalasPadam
  4. Nampak eksklusif bila ia dtg bersama kotak tu. wahhh ada 4 variasi deodorant baru dari dashing buat para jejaka nampaknya. Kne beli dan cuba nie. Nmpk nice betul !

    BalasPadam
  5. Harga murah dan merupakan deo + perfum. Memang terbaik la kan.
    Rawlins suka packaging dia yang comel dan chic gak

    BalasPadam
  6. Dashing ni bau dia not bad gak kan. and harga pun affordable la lagi. Husband pun memang suka pakai Dashing ni.

    BalasPadam
  7. biasa beli adidas. nanti boleh try ni plk

    BalasPadam
  8. Wangi ooo barangan dashing. Zaman sekolah menengah I jenis yg brutal. Takde feminin langsung. Perfume pon pakai dashing hijau.

    BalasPadam
  9. Wah dashing ada produk barulah.. Gabungan deo + perfume kali ni.. Suami wawa guna dashing boleh la suh dia try nnti... Dia punya collection tu mcm apa.. Haha

    BalasPadam
  10. ramai dah viralkan pasal dashing ni. untuk lelaki aje rasa macam patut ada tuk wanita sekali lah since isteri2 je share ni. hahaha. nanti nak cuba since my hubby now pakai perfume dan deo asing. ni jimat sangat ni

    BalasPadam
  11. wah, produk terbaru dashing yer. menarik konsep 2 in 1 , deodorant dan perfume. memang sesuai sgt dgn suami yang bukannya rajin nak guna macam2 sebelum keluar. nak beli lah nnt

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama