SAJI.MY MEMAPARKAN SENARAI TEMPAT MAKAN SEDAP, BEST DAN MENARIK DI MALAYSIA


SAJI.MY MEMAPARKAN SENARAI TEMPAT MAKAN
SEDAP, BEST DAN MENARIK DI MALAYSIA


Baru-baru ni TB dan suami ada la plan nak Jalan-Jalan Cari Makan kat satu tempat tu tapi plan kami tu belum jadi lagi.. Cuma TB saja la jenguk-jenguk tempat makan menarik dan murah di lokasi yang kami nak pergi nanti..

Dan terjumpalah satu website.. yang memaparkan tempat makanan sedap, best, menarik di Malaysia ni. Website ni sangat bagus sebab ia diwujudkan untuk berkongsi ilmu dengan golongan pembaca dalam memperolehi tips dan maklumat mengenai tempat makanan terbaik dan wajib dicuba. TB suka sebab selain review yang menarik, ia juga disertakan gambar-gambar menu yang menyelerakan.. Meleleh airliur sambil baca sambil lihat gambar.. adoii..

Haaa.. Website yang berkongsi tentang tempat makan dan menu menarik ni namanya Saji.My . Seperti yang TB nyatakan tadi Di Saji.My ni korang boleh dapati artikel berkualiti tentang tempat makanan mahupun tips, informasi kedai, cadangan dan pelbagai lagi. So, tak susah lah nak mencari tempat makan yang sedap-sedap lepas ni sebab kat website Saji.my ni dah tersenarai lokasi-lokasi tempat makan menarik untuk korang cuba.. 

Haaa.. Dalam Website tersebut.. Korang boleh nampak koleksi artikel tempat makan menarik yang boleh korang terjah dan cuba. Semuanya pasti membuat korang tersenyum.



Just pilih je lokasi mana yang korang nak tuju.. dan dekat situ ada tertera tempat-tempat makan yang sedap dan murah untuk korang singgah dan cuba ..

Contoh macam dalam gambar atas ni TB pilih Lokasi tempat makan di PERAK , So.. TB klik lah Perak tu kan.. dan automatik kita akan dibawakan ke Perak.. eh.. hahahha.. tak.. maksud TB kita akan terus dibawa ke senarai / list tempat-tempat makan best di Perak (Jangan taktauu.. kampung teman ni yewww!)

Haaa.. dah sampai ke laman ni.. korang akan nampak Tajuk .. PERAK - Berkongsikan tempat makan menarik, sedap, best di Perak. Penuh tempat-tempat makan rahsia... Betuii.. banyak tempat makan rahsia yang TB sendiri baru tau lepas tengok website saji.my ni tau kome weh!

Haa.. Nanti korang akan nampak senarai artikel tempat-tempat makan menarik di Perak yang korang patut cuba..heheheh.. adoi.. Banyak dalam senarai kat Perak tu TB tak pernah try lagi.. huhu.. baru tahuu.. thank you pada saji.my sebab wujudkan website ni.. heheh..




Haa.. selain dari Lokasi tempat makan sedap di Perak ni ada juga disenaraikan list tempat makan menarik, sedap dan murah di semua negeri yang lain.. malah luar negara pun ada tau.. untung sangat kalau korang dah sampai ke website saji.my ni..

Haaa.. dibawah ni lokasi yang boleh korang pilih di website saji.my tu nanti..



  • Johor
  • Kedah
  • Kelantan
  • Kuala Lumpur
  • Melaka
  • Negeri Sembilan
  • Pahang
  • Penang
  • Perak
  • Perlis
  • Putrajaya
  • Sarawak
  • Selangor
  • Terengganu
  • Sabah
  • Luar Negara
Oh ya.. selain tu, TB suka juga baca artikel-artikel lain berkenaan info-info kesihatan.. macam artikel kat bawah ni.. TB rasa tertarik  nak baca sampai habis.. nak tahu tentang apa.. ?

Imej via hellosehat

7 Nutrisi Makanan Yang Diperlukan oleh Tubuh Setiap Hari

Tentang cara pengambilan makanan yang bernutrisi dalam setiap diet kita.. penting tau untuk kita mengetahui setiap khasiat dalam setiap menu yang kita hadap... hehehehe.. So.. Lepas ni nak makan pun dah kuantiti yang diperlukan .. 


Imej via Fousquare

Makanan Barat TERSEDAP, Hanya di Pak Mat Western Cafe

Yang ni pulak antara favourite TB .. haha.. ala-ala western gitu.. Memang dalam setahun memang mesti nak makan jugak sekali dua .. atau berkali-kali.. hehehe.. Dan Bila terbaca artikel tentang western food yang boleh didapati di Pak Mat Western Cafe terus terasa nak mencuba pulak.. nyum-nyum.. Korang nak cuba jugak? klik je link atas ni.. baca dan bookmark nak pi tempat ni nanti..


Imej via Foursquare

Masakan Kampung TERBAIK di 
Restoran Hassan AyamKampung

Haaa.. satu lagi artikel yang TB suka sangat baca.. haaaaaa,, Masakan Kampungggg.. memang kegemaran TB.. walau pun dah berjinak-jinak dengan western food tapi masakan kampung jugak lah menjadi pilihan hati kuuu... Korang tengoklah dari gambar tu tu pun dah buat kita terliur kan.. haa.. semua ni boleh didapati di Restoran Hassan Ayam Kampung.. nak tahu lebih lanjut.. korang klik je kat link yang TB dah sertakan kat atas tu ye..

Imej via Foursquare

Nikmati Cendol Terlampau SEDAP di Cendol Kampung Hulu!

Satu lagi menu yang TB rasa tertarik sangat-sangat semasa singgah di website saji.my ni ialah.. review yang mereka tulis tentang Cendol Sedap nii.. adoii.. Please lahhh.. TB dan suami pun peminat cendol jugakkk niii.. huhuhu.. Haaa.. kalau korang nak tahu lebih lanjtu pasal Cendol Kampung hulu ni.. jom baca kat link atas ni.. TB dah tepek siap-siap.. 



Untuk Info Lebih, Boleh La Follow :

WEBSITE


YOUTUBE

INSTAGRAM

TWITTER


19 Ulasan

  1. Pwrgh swnang bila ade website mcm ni.. Takde fikir mana nak cari tempat makan.. Semua dah ada

    BalasPadam
  2. Wah senang betul nak cari restoran. Pilih lokasi je. Terbaik lah

    BalasPadam
  3. Menarik. Nti nak tgk la, belah johor tu ada ke tempat makan yang best yang berdekatan dengan tempat kita ni.

    BalasPadam
  4. Menariknya! Senang nak cari tempat makan best.

    BalasPadam
  5. sukanya ada website yang senang macam ni.. nanti bebila nak travel senang dah ni.. dah tau mana nak rujuk.. teeliur pulak tengok cendol kampung hulu tu..

    BalasPadam
  6. Dengan adanya website sebegini, lebih memudahkan orang ramai mencari makanan yang sedap dan harga yang berpatutan. Selamat hari raya ya

    BalasPadam
  7. Senanglah kalau nk cari tempat2 mknn best lepas ni

    BalasPadam
  8. Wow this is really good for foodie lovers. You'll get a comprehensive guide on where to get the best food to eat with saji.my thanks for sharing this awesome website.

    BalasPadam
  9. Airah rajin jugak pergi laman web saji sebelum ni sebab suka tengok gambar makanan dia lepasni nak cari makanan apa best dekat johor ni

    BalasPadam
  10. wah!! senanglah lepas ni kalau nak pilih kedai makan. takdelah asyik mencari kedai makan last2 waktu makan tengahhari dah habis ;) terima kasih share :)

    BalasPadam
  11. Wow, this is good for me yang selalu tak tahu nak makan apa atau dimana . Thanks for sharing dear

    4 Tip Untuk Berjaya Dalam Affiliate Marketing

    BalasPadam
  12. Website saji.my memang beat. Macam macam tempat makan yang ada kat website ni. Senangkan kalau kita nak makan kat mana mana boleh rujuk saji.my.macam macam ada kan

    BalasPadam
  13. wahhhh banyakya lokasi2 menarik utk kita terjah. selama hari nie berpandukan apa yg kita pernah makan je dan singgah. kalau ada website mcm nie mudahlah nak rujuk nanti kalau pi travel

    BalasPadam
  14. Rawlins terus cari area rumah nie. Nampak tak sejenis yang nak mentekedarah je hahaha
    Thanks sharing info nie. Nie paling penting kalau travel, mana nak cari makanan best kan.

    BalasPadam
  15. Mudahlah nak cari tempat makan best kan semua di hujung jari. Nama website pon senang ingat.hehe.. cendol kg hulu tu memang sedap makan 2 orang kongsi.haha kenyang.

    BalasPadam
  16. Makin senanglah nak cari based on negeri kan pasni... Baguslah saji.my buat ni...

    BalasPadam
  17. Wah.. baru best dpt tgk Kat mana nk mkn xyah susah2 dah sibuk nk cari tempat mkn

    BalasPadam
  18. Wah bestnya mcm2 dah ada dlm website saji loni..senang untuk dijadikan bahan rujukan..akak follow rapat2 tau

    BalasPadam
  19. This makes me wonder why I have not tried saji.my yet. Senang kut nak cari tempat makan... Don't have to think. Hahaha I just saw their Korea artikel... Wanna bookmark that as I will be travelling to Korea soon.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama