Tudung Sekolah Anak Murah-Murah di Website : Tudung Si Comel


Tudung Sekolah Anak Murah-Murah
di Website : Tudung Si Comel


Cuti persekolahan dah tinggal separuh ni.. dah nak dekat buka sekolah dah.. ada ke ibu-bapa yang belum sediakan peralatan dan pakaian sekolah anak-anak? haaa.. kalau ada masih ada masa lagi nak lengkapkan semua tu..

Tapi hari ni TB nak share tentang tudung sekolah anak-anak. Kalau tak tau dan rasa macam susah nak keluar mencari tudung sekolah anak-anak, TB cadangkan korang beli je dekat website Tudung Si Comel   . Just dihujung jari je.. lepas tu tunggu barang sampai.. hehehe.. 

Dengan adanya tudung sekolah by tudung si comel ni, ibu-ibu tak perlu risau dah nak cari tudung yang selesa dan berkualiti untuk anak-anak.

TB suka je tengok anak-anak perempuan yang dah start bertudung ke sekolah start dari awal lagi.. Bagus sangat ibu bapa diorang dah ajar anak bertudung dari peringkat sekolah lagi.. nanti dah besar mereka akan terbiasa dan akan bertudung lebih sempurna..

Anak saudara TB pun ada yang masih kecil dah diajar cara bertudung dengan betul.. alahai.. comel je tengok tau.. kadang nampak macam dah dewasa je diorang ni.. mahu pulak dengar kata ibu diorang.. bertudung dan menutup aurat dengan sempurna.. Alhamdulillah.. itu yang kita mahukan sebenarnya kan.. Moga TB pun kalau ada anak perempuan.. dapat buat yang terbaik untuk diorang.. Aamiinn..

Eh termelalut panjang pulak.. haa.. jom tengok antara tudung yang ada dijual di website ni :


Pelbagai pilihan size
RM19.90



Tudung Sekolah Pengawas Awning Lembut
Pelbagai size ditawarkan.
RM19.90




Tudung Sekolah Kuning Awning Lembut
Pelbagai size ditawarkan
RM19.90




Panduan Pemilihan Saiz Tudung

Tudung ini dihasilkan dengan 3 saiz utama iaitu saiz bayi, saiz xs, dan saiz ss .

Size Bayi sesuai digayakan oleh kanak-kanak berusia 6 bulan hingga 1 tahun setengah. Model si adik kita berusia 1 tahun 6 bulan. Lilit muka: 16 inci dan Labuh dari dagu: 10 inci.

Size XS sesuai digayakan oleh kanak-kanak berusia 2 tahun hingga 5 tahun. Model si adik kita berusia 5 tahun. Lilit muka: 18 inci dan Labuh dari dagu: 12 inci.

Size SS sesuai digayakan oleh kanak-kanak berusia 4 tahun hingga 8 tahun. Model kita berusia 6-7 tahun. Lilit muka: 20 inci dan Labuh dari dagu: 14 inci.

Kalau ikutkan banyak lagi pilihan tudung dengan label My Love ni, dan designnya pun pelbagai juga bukan setakat tudung kosong ya! 



Kenapa Pilih Tudung Yang Ada Awning?
Mungkin bagi sesetengah ibu bapa yang belum mempunyai anak perempuan atau ingin hadiahkan tudung yang cantik dan selesa ini kepada anak buah atau atau anak sahabat handai, tudung ini sangat sesuai digunakan untuk kalangan kanak-kanak yang baru belajar nak pakai tudung.



Dengan awning pada tudung, tudung yang dipakai akan kelihatan lebih kemas, terletak dan selesa apabila dipakai.Ia berbeza dengan tudung yang tanpa awning yang akan menyebabkan rambut mudah terkeluar dari skarf, mudah tertanggal dan mudah longgar hingga kadangkala menutup dahi dan mata anak kecil yang lasak.haha.Betul apa..:)












REVIEW DARI IBU BAPA YANG DAH BELI

Orait, jika ada kawan-kawan korang yang mencari online shop tudung kanak-kanak, bolehlah korang reccomendkan online shop Tudung Si Comel ini.

Terima kasih luangkan masa baca entri ini dan semoga korang  dapat manfaat dari perkongsian ini-
Sampai jumpa lagi..:)

ORDER DISINI :






16 Ulasan

  1. Comel comel sungguh tudung anak anak comel ni. Macam macam warna ada. Anak2 mesti suka bila pakai sebab selesa ..

    BalasPadam
  2. Cute mute semua model cilik tu. Yang penting tudung tu selesa untuk si pemakai nya. Harga pu orait! boleh la

    BalasPadam
  3. Untung budak zaman sekarang senang cari awning siap camni hehe. Dulu zaman kita pakai plastik keras tu leminate ea or lilin 🤣🤣🤣

    BalasPadam
  4. Suka tengok budak2 pakai tudung macam ni bukan yg macam kita pakai dulu2 tu. Sbb kalau pakai mcm ni dah siap awning, nampak kemas dari pergi sekolah sampai balik sekolah. Takdelah herot berot dengan rambut terkeluar hahahaha. Alahai comelnyaaaa

    BalasPadam
  5. boleh beli dekat Amani ni. ajar dia pakai tudung daripada kecil lagi (patutnya kena sedar awal lagi benda ni). thankyou ye.

    BalasPadam
  6. terima kasih atas perkongsian. dalam keluarga saya semuanya dah besar2 hehe. in shaa Allah nnti saya share dengan kawan2 tentng tudung2 ni.

    BalasPadam
  7. Selalu juga usha tudung dekat website si tudung comel. Untuk sekolah je, xsempat nak usha lagi

    BalasPadam
  8. Tudung sekolah si comel memang kain berkualiti dan harganya murah dan berpatutan. Mimi pun tak beli lagi tudung sekolah anak. Nanti nak beli kat tudung si comel ni.

    BalasPadam
  9. Canteknya tudung anak kat sini. Dr segi kualiti kain dan jahitan mmg terbaik

    BalasPadam
  10. Sekarang tudung fesyen macam ni je kan. Mudah nak pakai pegi sekolah

    BalasPadam
  11. Pejam celik pejam celik hari persekolahan dh nak bermula. Rasa mcm baru je dorg cuti. Cepatnya masa berlalu

    BalasPadam
  12. Wah. Bukan main kerlas budak2 sekolah sekarang bergaya ya. Ikot trend sgt. Then boleh beli online pulak

    BalasPadam
  13. comel sgt tudung zmn skrg ni ye ,,, dlu kita xde mcm ni ^_^

    BalasPadam
  14. sis pun join jugak affiliate tudung si comel ni, comel sgt tudung budak2 ni..tu yg sis join tu. Memang byk permintaan

    BalasPadam
  15. selesanya tengok model TudungSIComel tu pakai tudung sekolah, boleh ni suggest dekat Saudara mara untuk beli pakaian sekolah anak perempuan mereka

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama