KakiPing.com Laman Web Agregator Malaysia Terbaru 2014

9Laman Web Agregator terkini http://kakiping.com/ untuk para blogger gunakan bagi meningkatkan trafik blog.

Wah.. ada laman Web Agregator terbaru lah untuk ping entri-entri kita.. cayalah.. lepas ni bolehlah ping kat sana nanti.. Korang pun jom lah ping kat sana, nanti boleh naikkan traffic blog korang tau.. 

Daftar Blog di KakiPing Dengan Facebook atau Email
Haaa.. Tapi sebelum tu, korang kena Daftar / Login ke KakiPing.com ni dulu yea.. Cara nak Daftar senang aje.. samada guna akaun Facebook korang atau boleh juga guna alamat Email korang. Amacam? Mudah je kan? Teman suka Guna FB je login ke KakiPing sebab mudah je.. sekali klik ajoo.. heee. . pastu dah boleh terus kongsikan entri-entri menarik blog kita...


4 Kelebihan KakiPing.com

Trending Keyword
Suka bermain dengan SEO? korang boleh gunakan trending keyword yang ada di Kakiping ini untuk bantu blog korang meningkatkan trafik blog. Terdapat senarai kata kunci atau keyword hangat di Kakiping ini yang boleh korang guna untuk hasilkan entri terbaru yang meningkatkan trafik blog menerusi enjin carian. Sila lihat trending keyword itu di sini - http://kakiping.com/trending

Banner Kakiping
Salah satu cara lagi untuk meningkatkan lagi trafik blog korang ialah dengan menjadi Top Referal di Kakiping.com,  Ia satu kelebihan menarik sebab korang akan dapat backlink yang bagus untuk meningkatkan PR blog korang.

Kakiping.com adalah laman web agregator terbaru Malaysia. dan teman rasa suatu hari akan menjadi medium tempat para Blogger berkongsi entri terbaru mereka disini.. so, apakata kita ramai2 pakat guna servis percuma Kakiping.com ini?

Daftarkan blog korang FREE aje di sini - http://kakiping.com
Jangan lupa untuk like Fanpage kakiping.com di sini - https://www.facebook.com/kakiping

Widget Kongsi Trafik
Kakiping menyediakan widget khas untuk semua ahli yang daftar dapat saling terima trafik. Menerusi widget yang disediakan secara percuma ini, Kakiping akan berikan impak trafik meningkat di blog korang. Ada 3 jenis widget yang disediakan oleh Kakiping untuk blogger dapatkan trafik. korang boleh lihat widget-widget Kakiping di sini - http://kakiping.com/widget
Contoh widget Kakiping.com
Satu alternatif terbaru untuk blogger Malaysia kongsikan entri menarik di laman agregator terbaru Malaysia iaitu KakiPing.com. Jika ingin mendapatkan trafik berkualiti, daftar segera dengan KakiPing.com; dan lihat kesan positif yang akan blog kita perolehi. 

KakiPing.com masih baru diwujudkan, namun impaknya jangan dipandang sebelah mata. Mana-mana blogger yang telah mendaftar dengan KakiPing.com sudah mendapat trafik positif, apatah lagi pendaftaran KakiPing.com amat mudah dan percuma.

Credit to : Sifu Hasrul Hassan

4 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama