Nuff

17 Oktober 2014

Afrena De Boutique | Meriah Dengan Tuala Yang Cantik2!!

Ingat tak Entri teman tentang mana nak dapat tuala cantik2 dan serap air di KL ni? haaa.. kalau tak ingat meh baca sini ---> Afrena De Boutique Towel Cantik2... 

Hari ni teman nak share lagi antara stok baru tuala yang cantik2 yang baru dibawa masuk ni.. kalau korang tengok gambo dah terus jatuh hati, baik korang gi Danau Kota malam ni jugak yea... sebab design yang cantik2 ni terhad aje tauu.. lambat nanti melopaih.. heeee.. kalau berminat.. ni teman share alamatnya.. dengan gambo2 sekali.. sila cuci mata dulu yea.. hehehehe.. tQ, jom support bisnes orang melayu!
~Afrena De Boutique~
Lot 7 &243 Danau Kota Uptown,
53300 Setapak,Kl.

Enquire/wassap/Wechat : 
0166308772 / 0162148720
~Afrena De Boutique~
Lot 7 &243 Danau Kota Uptown,
53300 Setapak,Kl.

Enquire/wassap/Wechat :
0166308772 / 0162148720
~Afrena De Boutique~
Lot 7 &243 Danau Kota Uptown,
53300 Setapak,Kl.

Enquire/wassap/Wechat : 0166308772 / 0162148720
~Afrena De Boutique~
Lot 7 &243 Danau Kota Uptown,
53300 Setapak,Kl.

Enquire/wassap/Wechat : 
0166308772 / 0162148720
 
~Afrena De Boutique~
Lot 7 &243 Danau Kota Uptown,
53300 Setapak,Kl.

Enquire/wassap/Wechat :
0166308772 / 0162148720
Taraaaaaa.. ada sesiapa yang minat Tuala ni takk? haaaa.. kalau minat nak beli untuk diri sendiri or anak perempuan kome, cepat2lah serbu Afrina De Boutique di Danau Kota malam ni!! jangan lambat2 tuala yang ni terhad yea!! ada 10 je kot rasanya.. hahaha.. lambat2 melepasss!!
~Afrena De Boutique~
Lot 7 &243 Danau Kota Uptown,
53300 Setapak,Kl.

Enquire/wassap/Wechat : 
0166308772 / 0162148720

Related Posts

7 ulasan:

  1. Kalau Ash nampak tuala mickey tu habislahhhh....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ho... Ash sugar Mickey mouse yeaa.. Comes kann

      Padam
  2. Ramai peminat tuala frozen tu..:p

    BalasPadam
  3. Wahh.,... FROZEN.... nampak anak dara saya kalau tuh... abih lahhhh...

    http://supernifzvitamin.com/detoks-dengan-daun/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Here.. Usah katakan. Anak data Nlfz Super jer.. Mak dara. Pun. Suka.. Hehehe

      Padam
  4. Blh bg cntct no sbb nk tyela

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2