Moto GP 2014 | Harga Tiket

haii.. Tak nyempat2 tunggu esok.  Saja nak up lagi satu entri pasal MotoGP tadi.. 

Teman tau.. Dalam list rakan Blogger ada berapa kerat je yang punya minat yang sama dengan teman.. Suka tengok racing motor.. So, teman leh agak mesti tak ramai yang akan komen kat entri ini.. Kecuali blogger Abby yang memang terlibat secara lansung gak main motor dan join konvoi.. Ye tak Abby.. Heee.. 
So, disebabkan nak jadikan kenangan dalam hidup.. Teman buatlah entri gambo tiket moto GP ni yea.. Kalau korang nak tau, teman dan hubby miaw gi motoGP dengan team Kawasaki.. Beli tiket rm200 untuk 2 orang.. Kalau beli kat luar..mahal.. Rm400 untuk 2 orang.. Tempat yang kami dapat ialah Grand Stand.. Ehehehe.. Saja gatai cari tempat setentang dengan pondok hafiz Syahrin.. Leh babai2 hafiz yang tak sombong tu..

Hahh.. Sape tu bisik2 kata teman membazir? Ho.. Maaflah yea.. Kalau korang nak tahu, bagi korang memang le mahal.. Dan bagi kami pun.. Memang rasa macam mahal.. Tapi.. Bila tengok pakej yang team Kawasaki beri iaitu parking disediakan.. Breakfirst (nasi lemak) dan lunch meal(kfc) disediakan.. Dapat t.shirt lagi.. So.. Kami rasa ia berpatutan dengan rm100 tu.. 

Lagipun teman dan hubby ada Tujuan lain untuk ke MotoGP tu.. Bukan sekadar hiburkan hati aje tau.. Heee.. Kami kesana kerana ingin mencari supplier2 baru untuk beberapa produk.. Kalau ok.. Kami nak sangat kembangkan bisnes kami tu dengan memasarkan barangan mereka juga..

Note: Teman anggap event ke MotoGP ini sebagai reward kepada diri sendiri setelah berhempas pulas dengan kerja setiap hari tanpa pernah cuti.. (Kecuali cuti raya).. Maka bagi teman.. Enjoy saja untuk hari2 yang kita diberi reward! Ehehehe 

2 Ulasan

  1. best kan..bila berkonvoi ramai-ramai..kita pulak dengan kelab kereta..since 2008..memang best kalau ada event nie..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan lisa.. bila ramai2 ni yang jauh pun jadi dekat kan.. tak terasa sangat perjalanannya..

      Padam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama