SHOWTIMES2U.COM - PORTAL UNTUK LIHAT MOVIE TRAILERS TERKINI, MOVIE SHOW TIMES, DAN JUGA ULASAN FILEM


SHOWTIMES2U.COM - PORTAL UNTUK LIHAT MOVIE TRAILERS TERKINI, MOVIE SHOW TIMES, DAN JUGA ULASAN FILEM

Haaa.. siapa kat sini suka tengok Movie? TB suka tengok Movie tapi Movie yang Action-Action dan yang Komedi aje, Kalau Filem Cinta-Cinta pun TB suka gak janji ada lawak-lawak.. Kalau ayat melankolik tu.. takde lah TB nak nengoknya.. goli dennn... hahaha..

Bercakap tentang filem/movie ni, TB dah lama sangat tak tonton wayang, tengok Movie kat TV pun dah jarang sangat. Sebab masa untuk itu dah tiada, masa TB sekarang pack sangat dengan hal anak dan blog.. So, Kalau ada masa free je, TB tak tengok TV pun.. Masa free tu TB gunakan utnuk buat kerja-kerja blog.. Haaa.. So, macam mana TB nak tengok movie terkini yang akan keluar di pawagam? hehehe.. dekat Showtimes2u.com laaa.. mana lagi..

Showtimes2u.com adalah satu portal/website yang menyediakan info tentang Trailers Movie terbaharu yang akan ditayangkan. Kita juga boleh check Masa Tayangan terbaharu dan Butiran Filem terbaharu. Dengan adanya website terbaru ini, iaitu http://www.showtimes2u.com, Peminat filem dapat mencari senarai filem terkini, tayangan waktu, ulasan, dan penerangan dari website yang paling dipercayai dan relevan di negara ini.


Showtimes2u.com membekalkan maklumat terkini mengenai filem-filem yang baru saja dikeluarkan, atau filem yang ditetapkan pada masa akan datang. Senarai ini sentiasa dikemaskini untuk memastikan maklumat yang disediakan adalah secara langsung, dan dibawa kepada pengguna hanya dalam tempoh masa dimana ia terpakai. Website ini juga berfungsi untuk menyediakan penonton filem Malaysia mereka dengan penerangan terperinci, ulasan terbaru, treler, dan tayangan waktu tempatan untuk akses mudah menonton ke filem terbaru.


Showtimes2u.com sesuai untuk mereka yang sukakan filem dan suka mencari info terkini tentang filem terbaru secara online maka Showtimes2u.com menyediakan pencinta sinema yang tidak mempunyai kabel tetapi mempunyai akses internet cara untuk berhubung dengan penyenaraian, ulasan, tayangan waktu tempatan, dan treler yang relevan.


Laman web ini mempunyai ciri-ciri sinematik grid, dan senarai mingguan sebagai filem yang masuk dan keluar ke pawagam tempatan sentiasa dikemaskini Showtimes2u.com berusaha memberikan pengguna maklumat yang paling relevan mengenai filem-filem baru, dan menyediakan jumlah maklumat yang mencukupi supaya boleh memutuskan sama ada mana-mana filem kelihatan cukup menarik untuk ditonton dan adakah filem-filem tersebut dipaparkan di pawagam berhampiran mereka.


Mereka juga menyediakan pautan terus pada halaman treler ke beberapa filem baru yang paling popular, senarai main trailer, video yang akan datang serta pembekal tiket filem. Mereka bertujuan untuk membawa pengguna filem dan treler baru yang segar, sementara juga menyediakan maklumat terkini untuk melihatnya.


Jika terdapat pengguna yang suka filem, dan suka melihatnya, ini adalah laman web dengan maklumat yang paling hangat. Walaupun banyak website di mana pengguna boleh mencari treler filem, dan maklumat mengenai mereka, tetapi belum ada lagi yang sama seperti showtimes2u.com. Kerana website ini juga menyediakan butiran/ulasan dan treler filem terkini, pada kadar yang lebih cepat daripada mana-mana laman web lain di luar sana . 


Alamak.. ada filem yang TB nak tengok dah nak keluar di pawagam lah.... Nak tahu filem apa? Haaa.. filem  Jurassic World: Fallen Kingdom Sneak Peek, TB dah tengok pun Trailers Jurassic World: Fallen Kingdom Sneak Peek | Movieclips Trailers tu.. macam best je.. haha.. TB suka Dinosaur-dinosaur ni.. hehehee... comell.. wakakaka..
Jurassic World: Fallen Kingdom Sneak Peek (2018) ni dibintangi oleh Bryce Dallas Howard dan Chris Pratt! haa.. kalau nak tengok.. jom ke website showtimes2u.com


is where we can see the latest movie trailers, 
and movie show times for Malaysia cinemas.


8 Ulasan

  1. Sama la mcm kita pun. Tv buka. Mata ke lain. Buat kje blog. Kisahkn anak. Memang bnyk cerita terlepas tengok.
    Boleh la nti tgk dr website tu.

    BalasPadam
  2. yeayyy senang nak tgk movie2 lps ni... zaza pun kdg tgk online je..

    BalasPadam
  3. wah syoknya..banyak movie menarik..boleh ni nak tengok..best2

    BalasPadam
  4. I have never heard of this portal.Would love to check it out.

    BalasPadam
  5. Seems new to me will surely check it out

    BalasPadam
  6. Thanks for sharing about this. Will check it out.

    BalasPadam
  7. I haven't heard about this portal yet.. Will check out..

    BalasPadam
  8. Wah bagus ada website cmni. Senang nk buat decision nk tgk cerita apa awal2. Kaki movie wajib tau pasal website ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama