ALTHEA STAY FRESH BODY SPARKLING MIST | ALTHEA's FIRST BODY MIST!


ALTHEA STAY FRESH BODY SPARKLING MIST
| ALTHEA's FIRST BODY MIST!


Dalam lama giler TB tak wangikan diri dengan Spray Body Mist.. Last pakai body kist ni masa zaman kerja dulu.. hehehe.. bau segar je.. Lepas dah kahwin ni TB suka pakai perfume jenis semburan dan paling malas pun suka yang jenis calit-calit tu.. hahaha..


Hinggalah TB ter try satu Spray Body Mist yang wangi dan lembut ni.. iaitu produk terbaru Althea Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist . Ramai giler yang share kata best Body Mist ni.. dan ramai yang restock lepas cuba sebotol Althea Stay Fresh Body Sparkling ni. Kalau korang nak dapatkan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist  ni.. Korang boleh dapatkan di website yang TB share kat bawah sekali ni ye.. Produk ni hanya boleh didapati di Althea Korea sahaja tau.. tempat lain takde jual.. huhu.. eksklusif kan!



Nak tahu tak? Untuk Produk Althea terbaru ni, Titi Kamal, seorang pelakon dan penyanyi dari Jakarta Indonesia telah berkolaborasi bersama Althea Korea untuk mengeluarkan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist  yang pertama sekali dari Jenama Althea! Yeah!

Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist  merupakan wangian badan yang dihasilkan daripada bauan bunga-bungaan dan juga buah-buahan seperti sweet orange, fresh peach dan elegant rose.  dan apa yang menariknya.. bauan lembut ini dihasilkan daripada bauan kegemaran Titi Kamal sendiri.

Kolaborasi antara Titi Kamal dan Althea Korea ini juga merupakan Althea's FIRST celebrity collaboration tau!

Haa.. jom kita tengok apa pula kandungan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist  ni yea.. Rasa terang biji mata tengok gambar bawah ni.. korang lak? macam mana? haha.. 



Bahan Utama Yang Terdapat Dalam  
ALTHEA STAY FRESH BODY SPARKLING MIST


Damask Rose Water : Memelihara kulit dari dehidrasi dan memberikan bau haruman yang lembut dan menyenangkan deria bau.
Minyak Jeruk Manis : Bau yang menyegarkan 
Ekstrak Bunga Elder : Mendinginkan dan menenangkan kulit serta memberikan haruman feminin


APA YANG TB SUKA TENTANG 
ALTHEA STAY FRESH BODY SPARKLING MIST NI?

Bau dia lembut, segar dan nyaman sebab kandungan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist ni sangat lembut dan membuatkan TB rasa segar sepanjang hari, tengok sahajalah kombinasi bauan bunga dan buah seperti sweet orange, fresh peach dan elegant rose tu pun kita dah tau bau lembut yang macam mana .. Best!

Botol dia pun sederhana.. tak besar sangat dan ringan je nak letak dalam beg.. So, Masa balik kampung selama 10 hari ritu, sempat jugak TB bawa balik ipoh-taiping.. hahaha.. mengembara dalam beg bersama TB lah Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist ni selama 10 hari.. hehehe.. 

Tekstur dan Cara Guna :
Kalau bercakap pasal tekstur dia.. TB suka sebab ia tak melekit atau berminyak pun bila spray pada badan, bau pun wangi dan segar.. bau yang tak menusuk hidung TB.. orang bau kita pun rasa tenang je.. cewahh.. hehehe.. TB selalu guna spray mist ni lepas mandi.. spray kat badan dan confirm bau wangi je sampai petang.. i likee..

Sesuai Untuk Semua Kulit ..

Haa.. kalau korang nak dapatkannya.. boleh je lawati website yang TB share kat sini .. harganya murah aje.. RM35.. hanya boleh didapati di website Althea je tau!


Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist
RM 35 (100 ml)





5 Ulasan

  1. SELAMAT TAHUN BARU 2019
    KENA CUBA NIE

    BalasPadam
  2. ada air mawar tu bagus tu. wangi dan fresh =)

    BalasPadam
  3. Liez mmg suka giler dgn body mist ni.. wajib sembur tiap kali mandi.wajib repurchase klau habis.

    BalasPadam
  4. Bau memang best .Mimi siap repeat order restock body mist ni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama