Nuff

18 Februari 2019

Fahami Bacaan Dalam Solatmu - Buku Terbaik Untuk Bacaan




Fahami Bacaan Dalam Solatmu:


Dah lama tak buka BookCafe, Hari ni tiba-tiba mencari buku untuk dibeli.. Tengah Nak Cuba Jadi Pembaca Tegar.. Target 1 bulan 1 buku.. cewahh.. boleh kewww.. Tertarik dengan buku ni.. Macam Elok Beli Je Ni.. Untuk Bacaan..Tajuknya : Fahami Bacaan Dalam Solatmu

Tengok isi dalam dia macam menarik je.. Selama ni mungkin ramai diantara kita yang tak ambil berat tentang pemahaman maksud ayat atau surah yang kita baca dalam solat termasuklah TB sendiri sebab tu lah TB kadang tak kusyuk time solat.. ='(

Mungkin dengan buku ini boleh buka hati kita untuk memperbaiki solat kita dengan memahami setiap maksud ayat-ayat dan surah yang kita baca.. InsyaAllah.. moga Allah permudahkan kita dalam melakukan ibadah wajib ini dengan kusyuk.. Aamiinn..

Ni TB lampirkan sehelai dua muka surat yang ada.. Nampak senang dibaca .. menarik.. ada gambar.. dan mudha difahami.. Sermua ada 154 muka surat .. harganya RM16.15 je.. murah kan?






Bagi yang berminat nak dapatkannya silalah ke link bawah ni ye.. 
TB pun nak beli jugak ni.. 




Related Posts

0 comments:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2