Review Produk : Coco Lejen | Minuman Coco Ber Collagen Yang Sedap Sangat2!!

Haa.. hari ni teman luangkan sikit masa untuk ber blog.. sebab.. sebab tak sabar nak kongsi dengan korang pengalaman merasai Minuman Coklat yang ber collagen ni.. sedap sangat u ollsss.. rasa macam hari-hari nak minum Coco lejen ni..
Pengalaman teman lah kan.. bila teman minum Coco Lejen ini sebagai sarapan.. perut rasa kenyang je.. sampai tengahari pun perut rasa ok lagi.. memandangkan teman ni ada gastrik.. sebab tu yang teman tersedar yang Coco lejen ni mengenyangkan.. kerana kalau waktu biasa.. time tengahari perut teman dah meragam dah.. tapi bila minum Coco Lejen ni, rasa lapar tu lambat sikit dari biasa.. 

Alhamdulillah.. Haa.. kepada korang yang nak cuba Coco Lejen ni, teman memang sangat syor kan.. sebab teman ada juga beri beberapa sachet kepada rakan teman untuk dia rasa, dan dia kata memang sedap giler Coco Lejen ni.. haaa.. maknanya bukan tekan teman je rasa OK tau.. tekan orang lain pun rasa sedap gak.. huuuu.. rindu nak rasa lagi.. kena beli  la pasni.. nyum2.. 

Untuk Order, sila contact : 
Ok, sebelum tu, meh baca apa kebaikan Coco Lejen ni.. Haa.. korang perlu tahu.. yang minuman Coco Lejen ni memang mengandungi pelbagai khasiat tau.. bukan minuman suka-suka aje ye.. he2..

Kebaikan Coco Lejen

●Disyorkan untuk tenaga dan kesegaran harian
● Untuk keseimbangan hormon individu
● Melawaskan sistem perkumuhan
● Suplement tambahan untuk awet muda
● khasiat herba-herba terpilih mengikut fungsinya:

Manjakani - membantu menjaga kesihatan dan kecantikan dari dalam dan membantu untuk kekal awet muda

Kacip Fatimah - kacip fatimah digunakan untuk mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual seperti tongkat ali.

Lobata - membantu dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon

Sireh - Ianya juga mengandungi antiseptik semulajadi yang berupaya membunuh kuman, bakteria dan kulat dengan khasiat hemostasis yang dapat melancar darah dan menghentikan perdarahan.

Kurma - kajian yang dijalankan membuktikan bahawa kurma antara makanan yang paling pantas diproses sebagai bekalan tenaga. Kurma tersebut akan segera dibakar dan ia akan disalurkan ke bahagian anggota lain dan otak. ia juga menyumbang dalam pembentukan darah dan sumsum tulang.

Collagen -  digunakan untuk menghasilkan protein bagi membantu pertumbuhan ini serta mengaktifkan penjanaan semula sel badan baru.


1. Testimoni
Coco Lejen masih baru dalam pasaran tempatan. pihak kami masih dalam proses mengumpulkan testimoni-testimoni daripada pengguna produk. semua testimoni boleh didapati dari page Coco Lejen.

2. KKM
Produk ini adalah minuman harian di mana ianya tidak perlu kelulusan daripada KKM. walaubagaimanapun kilang telah memperolehi kelulusan MESTI (di bawah seliaan Kementerian Kesihatan Malaysia) bagi pengilangan makanan selamat.

3. Halal.
sebagai produk baru, halal hanya boleh di apply selepas produk dipasarkan. proses kelulusan memakan masa sekurang-kurangnya 3 bulan. InshaAllah sebelum hujung tahun 2015 HALAL akan diperolehi.

4. Budak-budak dan Kaum Adam
oleh kerana Coco Lejen mengandungi herba-herba terpilih, adalah dikhuatiri mempengaruhi hormon golongan kanak-kanak yang sedang membesar. oleh itu tidak digalakkan dijadikan amalan harian. bagi yang telah akil baligh di mana telah mencapai tahap hormon tetap boleh amalkan Coco Lejen sebagai minuman harian.
Bagi orang lelaki atau kaum adam yang ingin mengamalkan Coco Lejen tiada masalah. setiap herba yang terkandung dalam Coco Lejen juga bermanfaat utuk kaum adam. Ia bertindakbalas mengikut hormon. Mitos Kacip Fatimah untuk wanita sahaja adalah tidak benar. begitu juga dengan herba lain.
wallahualam...

5. Lain-lain
berkesan atau tak sesebuah produk itu adalah bergantung kepada tindakbalas hormon individu serta izin dari Allah s.w.t .. kita hanya ikhtiar, selanjutnya adalah dari perkenan oleh Nya. wallahualam...

Untuk Order, sila contact : 

Selalu minum #hotchoc tanpa khasiat. minum #cocolejen dapat macam2 khasiat kesihatan.

Coco ni memang kurang manis. sesuai untuk2 tua jugak. memang dilebihkan cocoa dan dikurangkan manis. so akan rasa pure cocoa. Kalau tak cukup manis boleh bancuh tambah susu pekat. Alhamdulillah berkesan untuk pelawasan dan buang angin dalam badan. Ada juga yang dah lama tak period sebab hormon tak stabil alhamdulillah period lepas minum #cocolejen ..InshaAllah ekstrak herba2 dalam#coklatsedap ni membantu untuk ikhtiar zuriat juga. 

Apa ada dalam #coklatcinta ni???

Psstt... dalam Coklat Cinta ada EXTRAK.. .
●Kacip Fatimah
●Manjakani
●Lobata
●Sireh
●Kurma
●Kologen .
.
■Harga sekotak rm50/20sachet. .
.
■cara pengambilan
•bancuh dengan 250ml air.
•minum pagi dan petang
•boleh ambil sebelum/selepas/semasa makan
•boleh buat panas/sejuk/ice blended
•tiada pantang larang .
.
■info tambahan
•cocolejen bukan makanan kawalan yang memerlukan kelulusan KKM. Ia mempunyai kelulusan pengilangan MESTI.
•disyorkan pengamal yang telah akil baligh atau tetap hormonnya. (Budak2 tak digalakkan)
•lelaki juga boleh minum #cocolejen.

Untuk Order, sila contact : 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


5 Ulasan

  1. Wah...menarik...sedap dan berkhasiat..

    BalasPadam
  2. Nak travel murah? tapi xde duit nak melancong? jom singgah blog sy dan ketahui cara untuk travel dgn murah. kita follow mengfollow.. http://www.missdae.blogspot.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama