Nity

Nuff

06 Oktober 2015

DIY TEMPAT TIDOR KUCING! | DIY CAT TENT

DIY TEMPAT TIDOR KUCING! | DIY CAT TENT 
Wah.. Terima kasih buat Blogger Syamimi Saad yang sudi Tag teman Video ni.. memang terfikir nak buat rumah/tempat tidur untuk kucen2 teman ni.. sebab kesian diorang tido terbuka aje.. sepatutnya ada la tempat tido diorang kan.. ni tidak.. merata2 diorang tido.. ala kesiannya.. bab yang tu kami plak kami tak perihatin.. adoiyaii.. 
Tapi Butang takpe jugak.. sebab tido atas katil dengan kami.. Adik(Shiro) pun ada katil dia sendiri (beg koje lama papa dia) Oyen ada gak bekas tempat tido dia.. tapi lately asik kena kencing je tempat tido dia.. tak tau sape punya koje.. kadang butang suka je sabotaj si oyen tu, so, dia suka "pee" kat tempat tido Oyen.. So, rasanya sekarang nak buatkan tempat bertutup, so, nak tengok boleh tak sape2 nak bertenggek kencing kat dalam bekas tu.. hihihihihi.... Lena lah tido mereka bertiga pasni harapnya.. kannn.. 
hehehe.. tu nampak cute cat dalam tu.. 
wow.. her/his eyes.....
alalalalala.. so cuteeeee...
cakkk!! cute gilerrr his/her face!!
bukan kucen je boleh tido tempat selesa camni.. dog pun boleh.. hehehe.. omey je muka dog ni kan..
Hai Meowwwww... 
EEEEE.. gerammm.. muach ciked!
hey.. menyorok yeeeee...
Yang ni macam kemas je..
hehehehehe... nanti teman nak buat untuk kucen2 teman lak.. tapi masalah betui.. tak jumpa kotaknya lagi.. mana teman nak rembat kotak2 yang beso ye.. almaklumlah.. kucen teman semua beso2 gedabaksss!!! huhuhuhu.. pasni Butang mesti takmau tido atas katil dah... hehehehehe.. 


CLICK HERE 4 TUTORIAL
||
||
V



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

9 ulasan:

  1. Alalalala kreatifnyaa.. Guna baju je pun dah dapat tempat tido meow yg omey

    BalasPadam
  2. Haha .comel jek.
    Ain ada buat satu tapi dorang xtido kat dlm tau dorang tido kat atas . Oh no !

    BalasPadam
  3. Salam, haaa ade tgk gak video diy ni kat FB semalam, mmg menarik dan jimat gila, kotak dgn t-shirt lama je diperlukan..kucing pun nyenyak suka tidur dlam tu..hihi

    BalasPadam
  4. Comel ! Lissa pun mau buat nanti,,, sebab kucing-kucing Lissa skrg sudah mula memonopoli kawasan tidur Lissa. hahaha

    BalasPadam
  5. waahhh.. kreatif nye.. boleh cuba buat nanti. tq..:)

    BalasPadam
  6. kreatifnya. mesti cuba ni. bahan pun simple. thanks for the info :D
    http://eykhaz.blogspot.my/

    BalasPadam
  7. kretifnya..xpernah terpikir lg nk guna baju buat rumah kucing..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2