05 Jun 2014

PEMANGGANG AJAIB DAN CERITANYA


Heee.. malas nak citer panjang2.. teman letak link je bole? kot ada yang terlepas nak baca pasal keistimewaan memiliki Pemanggang Ajaib ni kan.. heee.. teman suka bebeno ada Pemanggang Ajaib ni.. siyess, memang suka bebeno tauu.. macam2 leh masak guna Pemanggang Ajaib ni..  jom.. sape nak tau apa kelebihan dan apa yang boleh kita masak dengan Pemanggang Ajaib nih, meh baca link2 kat bawah ni.. SILA KLIK yea.. heeee.. 

Seorang yang sukakan kucing, seoarang yang cerewet tetapi akan bersyukur dengan apa yang dimiliki.. seorang yang akan berusaha mendapatkan apa yang diidamkan. dengan titik peluh sendiri..seorang yang tak suka dicabar.. pantang dicabar

Related Posts

10 ulasan:

  1. macam macam boleh buat dengan pemanggang ajaib kann???

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a kan farah.. ajaib.. kekekek

      Padam
  2. Tengok ramai yang dah beli, ena pun nak juga. Senang nak buat BBQ ke, nak buat chicken grill ke. Hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a ena.. beli la.. dah murah sekarang ni tau,..

      Padam
  3. Kebetulan hari ni mmg nk masak pnggang ni... Kena betul dgn entry ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe.. nanti share gambo... nyum2

      Padam
  4. Dah pernah ada, dan dah kena lanting pun. Bila kawan-kawan asyik bercerita pasal PA ni, teringinlah nak beli lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboih.. di alnting ke mana tu? kekekeke

      Padam
  5. ibu Hikari ada pemanggang nih ahaha XDD
    tapi tak buat ape pun kecuali panggang XDD
    Hikari guna buat French toast fufufufufufu XDD

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥