Nuff

24 Jun 2014

SAMBAL IKAN BILIS | SYAMIMI SAAD

Sambal Ikan Bilis Syamimi Saad | Nyum2.. sedapnyaaa.. Garing Ikan Bilisnya.. krup Krap krup Krap dengar hubby teman mengunyah.. pergh.. suka bebeno dia dengan Sambal Ikan Bilis ni.. heee.. mana teman dapat? haaa.. teman beli online dekat Blogger Syamimi Saad.. memang dah lama nak rasa Sambal Ikan Bilis mimi ni.. heee.. suka sangat.. sedapp. 

So, tak rugi lah membeli.. Alhamdulillah.. tQ Mimi.. memang sedap hasil air tangan mimi ni.. moga cik abg sayang mimi selalu dan selama2nya sukakan air tangan mimi.. heee..  teman pun sukaaa.. sedap.. Ok lah, bagi sesiapa yang nak mencuba Sambal Ikan Bilis mimi ni, boleh lah PM mimi di FB Syamimi Saad, atau boleh tanya dekat blog mimi-->http://hanyadihatiku.blogspot.com/

Note : siyes cakap, kalau time puasa nanti.. korang pasti akan terliur je kalau nampak menda ni.. baik order cepaatt.. hehehehehe.. 

Related Posts

7 ulasan:

  1. tgk gambo pn dh terliur neh,,

    BalasPadam
  2. makan dengan roti.... wahhhh sedap !

    BalasPadam
  3. Wah... Menarik... Moga mimi terus sukses..

    BalasPadam
  4. harap sngt akk suka.. :)
    mekasih kak sebab tlng promote lagi..
    moga murah rezeki akk juga sbb tlng promote.. ^^

    BalasPadam
  5. alamak..laparlah pulak tengok sambal tu. aisy.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New