Kuku & Personaliti Anda

 
Yang mana satu korang punya Kuku & serupa tak dengan Personaliti korang?.. hehehehehehe..  
Apa lagi.. Jom check samada betul tak jenis kuku kita dan personaliti?

1.) Kuku pendek dan lebar
Kamu mempunyai sikap yang suka berterus-terang. Kadang-kadang bukan niat kamu untuk mengkritik orang lain, tetapi itu adalah sikap semula jadi kamu, mungkin ada yang tersinggung dengan kamu namun kamu seorang yang baik hati. Kamu juga serius dalam perkara yang kamu lakukan.

2.) Kuku Berbentuk Empat Segi
Kamu yang mempunyai kuku berbentuk empat segi ini juga mempunyai sikap yang telus dan suka berterus-terang. Kamu jujur dalam menjalinkan persahabatan supaya hubungan kamu dengan kawan-kawan lama.

3.) Kuku panjang dan bujur
Selain menyukai sesuatu yang berkaitan dengan seni, kamu juga berfikiran dan terbuka. Kamu suka menerima idea dan pendapat daripada kawan-kawan. Kamu juga suka bekerjasama dengan semua orang dan tak lokek untuk berkongsi idea bernas kamu itu. Tak hairanlah diri kamu disukai ramai.

 4. Kuku Tirus dan Runcing
Kamu cepat panik apabila berhadapan dengan situasi yang memberikan tekanan kepada kamu. Inilah antara punca kamu lebih suka berada di belakang tabir sahaja. But, kamu juga mempunyai keistimewaan , kamu petah bercakap berbanding kawan2 lain. Cuma bila depan ramai orang, sedikit kelam kabut.

5.) Kuku Lebar
Kamu mempunyai personaliti yang menarik, Bukan itu sahaja, kamu juga mempunyai tahap keyakinan diri yang tinggi. Patutlah kamu sentiasa bersemangat dan ceria setiap kali kamu diberi tugasan oleh sesiapa pun. Kamu sukakan cabaran dan suatu yang lasak, Dikenali sebagai aketif dalam bidang akademik dan juga sukan.

6.) Kuku Berbentuk Sudu
Seorang yang mempunyai emosi yang sentiasa berubah. Kamu tak boleh membuat sebarang keputusan yang tepat dalam suatu masa kerana fikiran kamu mungkin akan berubah dalam sekelip mata. Ramai yang anggap kamu ini tidak tetap pendirian.

11 Ulasan

  1. kebetulan kene plak..akk kuku empat segi akk mmg suka terus terang sampai kekadang terasa cam mulut takde insuran...hheee

    BalasPadam
  2. he3 sendiri konpius dgn kuku jari sendiri... acaner he3

    BalasPadam
  3. salam admin blog :)

    Gambar Facebook ANGGOTA TENTERA MAKAN HAIWAN HARAM
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2014/06/gambar-facebook-anggota-tentera-makan.html

    Izara Aishah Akui Sudah Putus Cinta, Dah Ada Kekasih Baru?
    http://syokbah.com/izara-aishah-akui-sudah-putus/

    BalasPadam
  4. licha oval :) hihi.. .hm.. kadang2 squarely rounded.

    BalasPadam
  5. wahhh.....i am

    BalasPadam
  6. Salam, sy kuku panjang dan bujur...bab minat seni mmg betul, tp bab menerima pendapat tu, depends lah pendapat dia disampaikan mcm mana..kalau kasar2 nak bg pendapat, mmg sy xdgr... hahaha...nice sharing, thanx ! :D

    BalasPadam
  7. penat perhatikan kuku . tak pasti masuk jenis yg mana ... heh heh

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama lah ai pun dari tadi duk belek kuku nih haaaa.... ihiks ^^,

      Padam
  8. yg last sekali tu kot sya.. hehe

    BalasPadam
  9. ai tengah konfius nih kuku ai yang mana 1 ya ... hurmmmm ;p

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama