Nuff

02 Jun 2014

THIRSTY HIPPO DAN FEBREZE ANTI BACTERIAL

baru beli ni bulan lepas, semua sebab rasa macam kedai ni terpekong aje.. udara segar tak masuk, bau pun tak selesa lak kang betul tak, So.. terus je hubby beli THIRSTY HIPPO DAN FEBREZE ANTI BACTERIAL ni, 
  
Ho2.. yang ni bau dia betul2 segar bebb.. kaler pun Orennn.. ha2..(teman kan minat Oren!) 
Yang ni teman letak kat celah2 t.shirt n baju2 tu.. biar tarik hapak2 ke apa kan.. 
hubby beli 3 dapat FREE satu.. heee.. 
Cumey kan Badak ni.. 
Baca tu, Moisture Absorber Cupboard & Small Spaces... 

Note :
Beli Pada : 12/5/2014
Harga : Tak Ingat
(^__________^)

Related Posts

6 ulasan:

  1. Tudia beli sampai tiga. Sakan. hehehehe. tapi memang bagus pun hippo ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heee.. nak letak banyak tempat.. terpaksa beli 3.. eh 4..

      Padam
  2. Salam, haha lama gila tak tengok or tak dgr tentang Thirsty Hippo ni...sampai mcm dah lupa apakah ia, rupanya penyegar udara gitu...febreze sy suka bau Ambi Pur~ hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heee.. teman pun dah lama tak dengo menda ni, tp bila ada keperluan mulalah cari menda ni.. heeee.. baru tau menda ni masih wujud.. kikiki..

      Ho.. febreze ambi pur mmg wangiiii.. segarrr

      Padam
  3. xpernah try TH ;lagik...fbrze tu mmg ada...sng nk guna...

    BalasPadam
  4. Boleh cuba juga nanti. Tak pernah beli lagi ini.

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New