Nuff

28 Jun 2014

NIAT BERSAHUR DAN DOA BERBUKA PUASA

Niat | Doa Bersahur dan Doa Berbuka Puasa | Ehem.. belek punya belek, rupanya teman takde entri pasal Doa ni rupanya.. baru perasan.. hu2.. Tu yang laju buat ni.. heee.. nanti kalau ada anak nanti dia tanya doa berpuasa/berbuka puasa teman leh tunjukkan blog teman ni.. trafik free tuuu.. ekekekekekk.. imigination jauh bebeno yeaaa.. 

Oklah Ni teman kongsikan Doa Berpuasa / Bersahur, agar sama2 kita tak lupa berpuasa dengan berniat.. jangan berpuasa tapi terlupa niatnya.. rasa tak best kan... apa2 pun esok kita dah start puasa.. jangan lupa bangun sahur ye.. kang ketaq lutut lak siangnya.. hahahaha.. 

Salam Al-Mubarak semua.. semoga mendapat pahala yang berkat.. Aamiinn.. disini teman kongsikan jugak Amalan Rasullah di Bulan Ramadhan.. moga dijadikan ikutan buat kita semua.. =)
Maafkan segala salah dan silap teman sekiranya ada, kalau ada jangan simpan dalam hati yea.. maafkan aje teman ni yea.. mekaseh.. Allah sayang korang.. me too.. heee.. Assalammualaikum!


Related Posts

2 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New