REFINITY ACNE HYDROGEL RAWAT JERAWAT SEAWAL 24 JAM!!

REFINITY ACNE HYDROGEL RAWAT JERAWAT SEAWAL 24 JAM!! |
Haiii.. lama sangat entri yang ni terperam.. disebabkan macam-macam hal berlaku sebelum ni.. mood untuk bercerita tentang produk yang teman pakai untuk wajah agak kelaut sikit.. Tapi hari ni teman akan ceritakan satu produk khas untuk merawat jerawat korang.. sebab produk ni memang bagus sangat-sangat tau..Hemm.. Untuk bagi korang tertarik nak baca lebih lanjtu pasal REFINITY ACNE HYDROGEL  ni, meh teman Tepek gambar-gambar ni dulu.. baca tau!!

Masalah Kulit Wajah Berjerawat 
Sering Menghantui .. 


 TENSIONNNNNN!!!


 Haishhh.. apa tuuu.. 


Wah! Produk baru untuk Masalah Jerawat!! REFINITY ACNE HYDROGEL




Yeah!! Baru pakai satu malam dah nampak Jerawat Surut!!!




 Patutlah Larisss, memang ia berkesan sungguh.. 


OOOOOOooo.. itu Bahan dan kandungan dia.. 

Haaaa.. todiaaaaa.. heheheh.. dah baca ayat dalam gambar-gambar di atas ni?? Macam iklan pulak dah yea.. hehe.. Teman screenshoot dari Video di FB Refinity Malaysia, kalau nak tengok Full Video boleh tengok kat SINI (klik). Comey kartun nya.. hehehehe.. tu yang gatai nak tempek gak gambo nya kat sini..

hemmm.. meh teman citer apa pengalaman JUJUR teman setelah menggunakan REFINITY ACNE HYDROGEL ni.. Yea.. teman suka je share sesuatu yang teman rasa berkesan dan boleh dipercayai.. sebab teman dah guna sendiri.. So, teman dah tahu samada betul atau tak keberkesanan produk ni.. 

Mula-mula terlihat kotak  REFINITY ACNE HYDROGEL  , alahai.. rasa macam gerammm aje tau.. pasaipa?? sebab packaging dia berwarna oren gitu.. teman kan suka oren.. haha.. dan bila lihat packaging dia yang sangat menarik perhatian teman, terus terpikat dah, then buka kotak tu dan lihat isi dalam.. wahh.. botol nya sangat ekslusif ..

hemm.. Teman ada terbaca iklan tentang REFINITY ACNE HYDROGEL , yang katanya ia bertindak pantas.. sapu 2 kali sehari then esoknya tengoklah kesannya, jerawat akan surut dan makin lama makin hilang...

So, teman pun cubalah, kebetulan ada jerawat batu lak hari tu.. teman pun sapulah REFINITY ACNE HYDROGEL  ni dekat jerawat seketul tu.. dan ikut macam disarankan, sapu 2 kali pada jerawat tu.. teman selalu sapu waktu petang lepas balik kerja dan sebelum tidur.. dan kesannya ...

Cara penggunaannya sangat mudah :-
 Bersihkan muka dan keringkan.
 Sapukan sedikit REFINITY ACNE HYDROGEL pada kawasan berjerawat.
 Gunakan pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.

Apabila bangun tidur esoknya, jerawat batu tu dah surut dan  dan tidak bengkak macam malam tadi.. wahhh.. memang teruja bila tengok kesan yang cepat macam tu.. yea betuii! tak tipuu! sebab teman yang guna sendiri.. memang OK REFINITY ACNE HYDROGEL ... 

Korang yang ada masalah jerawat tu, boleh cuba ni.. Serius! Amat berkesan! untuk teman la kan.. untuk korang pulak, kena try dulu sebab kulit kita tak sama.. betul tak? Selain tu, kalau guna secara konsisten dan disiplin, korang boleh nampak hasilnya dengan cepat dan jangan tak percaya.. ia juga berkesan menghilangkan kesan parut jerawat kita tu.. Alahai.. kalau pakai pun rasa sejukkkk aje tau.. teman suka sangat.. 
                              
Nak tau apa yang BEST tentang 
REFINITY ACNE HYDROGEL ??
JOM BACA BAWAH NI!!

Pantas Bertindak 
Formulasi Acne Hydrogel fokus pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri. Ianya mempercepatkan proses pemulihan kulit dengan cara memudarkan kesan jerawat seperti parut dan kedutan sekaligus mencantikkan struktur kulit.
Senang & Mudah 
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak. Gunakan setiap pagi dan malam atau sekerap yang diperlukan.
Sesuai Untuk Kulit Sensitif 
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.
Pengiktirafan 
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.
98% Pengguna Berpuas Hati !!! 
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari, pihak Refinity menerima testimoni positif dari pengguna.

Haaa.. teman paling suka ayat ni.. "Selain itu, ia juga mempercepatkan proses pemulihan kulit dengan cara memudarkan kesan parut jerawat seperti parut dan kedutan sekaligus mencantikkan struktur kulit" 

Keistimewaan Acne Hydrogel :-
✔ Bebas dari bahan kimia
✔ Diasaskan dari herba asli
✔ Mempunyai Sijil Good Manufacturing Practices (GMP)
✔ Sesuai untuk semua kulit termasuk kulit yang sensitif
✔ Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia
✔ Persatuan Pengguna Islam Malaysia
✔ Dijamin keberkesanannya
✔ Diyakini Halal

Nak tau berapa Harga Sebotol?

 Harga sebotol Acne Hydrogel RM90.00.
Haa.. Sekarang tengah Harga PROMO, 1 botol RM70.00
beli 2 botol RM130.00

Testimoni Pengguna:


 ---------------------------------------------------------------------------------




 Website rasmi : www.refinity.com.my
 Page FB : https://www.facebook.com/refinitymalaysia/
 Minisite : www.acnehydrogel.com

#acnehydrogel #refinity #refinityskincare #refinitymalaysia


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




1 Ulasan

  1. mengandungi bahan semulajadi ehh..? tea tree oil ada tak dalam tu sekali.. saya punya jerawat mengada-ngada sikit, tea tree oil je dia takut.. hahahahaha.. :p

    by the way, nice review.. :)
    packaging memang nampak cantik and esklusif, menarik hati orang nak beli.. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama