KFC Cheezy Onion 2pc | Jom Order Online !!

KFC Cheezy Onion 2pc

Haaaa.. pekabo.. tengah buat apa malam-maam gini? heheheh.. ni ha.. teman nak citer sikit tentang promosi terbaru KFC.. yang nyum-nyum ni.. hehehe.. Tapi teman buat masa ni takdelah teringin nak makan KFC lagi sebab dah banyak kali makan KFC.. kang jemu pulak kan.. Tapi suka teman nak kongsikan menu terbaru KFC yang ada Cheezy Onion tu.. fuh..

So, Buat Pencinta keju, sila alert ok! KFC Malaysia sekarang sedang mempromosikan menu baru diorang iaitu sos Cheezy Onion Crunch unik yang dihidangkan sekali dengan ayam KFC kegemaran korang!

Gabungan keju dan bawang membangkitkan selera dan sudah pasti menggandakan kepuasan korang dengan ayam Spicy KFC Hot & bersama-sama dengan rasa yang unik dan penuh keju berkrim dan sos bawang. Semuanya dari serendah RM12.50 sahaja! So, apa lagi.. jom la order online!

Jom Order Online Sekarang! Klik !!


KFC Cheezy Bawang Crunch boleh didapati dalam dua hidangan kombo yang termasuk 2 ketul Ayam Hot & Spicy, cheesy sos bawang yang lazat berkrim bersama-sama coleslaw, kentang putar dan minuman berkarbonat hanya pada nilai RM12.50. 

Terdapat juga pakej yang lebih besar iaitu kombo 5 ketul ayam, boleh didapati dengan hanya RM32.50! Pelanggan juga boleh memilih untuk Recipe Original KFC Chicken atau Hot & Spicy .

KFC Cheezy Bawang Crunch didapati di seluruh negara di semua restoran KFC dari 20 September 2016 dan seterusnya, sementara stok masih ada. Untuk maklumat lanjut, sila layari: www.kfc.com.my

KLIK UNTUK ORDER ONLINE!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

2 Ulasan

  1. Tak la mahal mna kn. Tapi, kepsi ni iklan je gmpak. Karang klau bli tgk Sis keju dia ciput je. Hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama