MamyPoko Air Fit | Lampin Pakai Buang No.1 Pilihan Ibu-Ibu!

 MamyPoko Air Fit | Lampin Pakai Buang No.1 Pilihan Ibu-Ibu!

Hai.. Hari ni TB nak berkongsi cerita tentang kelebihan Lampin Pakai Buang Mamypoko Air Fit yang begitu menambat hati ibu-ibu diluar sana? Haaa.. Sebelum tu nak citer dulu mukadimahnya yea.. Hehe.. 

Dengan harga yang berpatutan setanding dengan kualiti, ibubapa pastinya mahukan yang terbaik untuk keselesaan bayi mereka. Dengan itu Ibubapa perlulah bijak memilih yang terbaik agar bayi/anak-anak mereka boleh bergerak aktif setiap masa tanpa gangguan seperti lampin yang kurang sesuai untuk bayi mereka. 

Kalau ibu-ibu nak tahu.. Mamypoko ialah salah satu jenama baby diaper yang popular di Malaysia. 


Jenama Mamypoko ini berasal dari Jepun yang telah menjadi Pilihan No.1 ibubapa di Jepun untuk anak mereka. Lampin pakai buang Mamypoko mempunyai kualiti yang sangat baik yang setanding dengan harganya. 

Haha.. Ada model plak yang nak enterframe.. 

Lampin pakai buang mamypoko jenis tape adalah lampin yang pertama di dunia yang mempunyai lekuk 3D yang sangat sesuai dan muat serta selesa mengikut bentuk punggung bayi. 

Ianya jenis meregang dan lembut pada sekeliling pinggang bayi untuk mengurangkan tekanan sebanyak 50% pada perut bayi disamping memberikan kesan selesa kepada bayi sepanjang hari.

Antara kelebihan yang bayi ibu-ibu boleh rasai sepanjang menggunakan Mamypoko Air Fit Tape adalah :

Ianya diperbuat dari bahan "Air Silky" yang mampu menyerap air kencing selama 12 jam mengikut jumlah air kencing bayi setiap individu.

Mempunyai sistem regangan yang memberikan keselesaan pada bahagian paha dan pinggang bayi tanpa meninggalkan kesan merah ataupun kecederaan pada kulit bayi.

Regangan yang muat dan lembut pada sekitar pinggang dan paha bayi. Memberi ruang pernafasan di setiap helaian untuk memastikan bayi dalam keadaan kering dan menghalang lampin penuh.

Selain itu, apa yang menampakkan lagi kecomelan Lampin Diaper Mamypoko Air Fit Tape ini ialah Antaranya mempunyai rekaan yang menarik dan sangat digemari oleh ibubapa dan kanak -kanak iaitu rekaan Winnie The Pooh yang diprint khas oleh MamyPoko Air Fit Tape Diaper. 

Tidak dinafikan lampin MamyPoko ini sangat selesa dan mengurangkan kerengsangan kulit bayi dan memberi perlindungan penuh pada kebocoran ketika bayi sedang aktif merangkak untuk menjelajah setiap kawasan di dalam rumah.

Dengan adanya lampin yang sesuai yang boleh diregangkan ketika pemakaian ianya sekali gus tidak meninggalkan kesan merah pada kulit bayi dan ruam juga dapat dielakkan. Sangat-sangat mudah dan tidak menyakitkan peha bayi ibu-ibu.. 

Dengan kadar penyerapan air kencing selama 12 jam dapat mengelakkan kebocoran ketika bayi sedang tidur mahupun ketika bayi bergerak aktif. Penyerapan selama 12 jam ini juga dapat membuatkan bayi ibu-ibu berasa kering dan selesa sepanjang hari. 

Ramai ibu-ibu yakin bahawa kualiti lampin MamyPoko memang sangat terjamin disamping mempunyai harga yang berpatutan.

Kini bayi lebih selesa dan tidur lebih nyenyak tanpa rasa lampin yang penuh malahan memberikan perlindungan kebocoran selama 12 jam dan perut boleh bernafas tanpa rasa ketat di bahagian pinggang.

Haaa.. Ibu-ibu.. Apa lagi.. Jom dapatkan Lampin jenama Mamypoko yang sangat berbaloi ini, dan jadikan ia sebagai lampin yang terbaik dan pilihan no.1 ibu-ibu semua!

Eh.. Lupa nak citer lagi satu keistimewaaan Lampin Diaper MamyPoko Air Fit Tape ini ialah Lampin ini sangat mesra untuk baby New Born gak tau, ia mempunyai kontur lembut dibahagian pinggang untuk bayi yang baru lahir dimana ia melindungi pusat bayi yang baru lahir untuk membantu mempercepatkan proses penyembuhan.

Note : Pastikan ibu-ibu menukar lampin dengan kerap setiap kali lampin basah dengan air kencing atau najis bayi untuk memastikan kulit punggung bayi terhindar dari kemerahan dan ruam yang menyebabkan ketidakselesaan. 

Untuk maklumat lanjut mengenai lampin pakai buang Mamy poko, sila layari :

www.mamypoko.com


Oh ye.. Kalau nak dapat harga yang berbaloi-baloi boleh klik di link dibawah ni ye.. LAZADA selalu buat offer tau.. Rugi kalau ibu-ibu lepaskan peluang ini.. Klik link dibawah ni untuk Shopping Lampin Diaper MamyPoko Air Fit dan lain-lain di :

http://ho.lazada.com.my/SHJs7J

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


5 Ulasan

  1. mammypoko mmg byk org guna..tahan dan harganya pun ok la jgk

    BalasPadam
  2. Ok mamypoko ni. Cuma hrga je la sometimes x mmpu nk milik selalu. Hee

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama