5 tahun perkosa ibu kandung


Yogyakarta: Seorang pemuda berusia 19 tahun yang dikenali dengan nama singkatnya, TG, ditangkap kerana memperkosa ibu kandung dan empat adik tirinya.  Peliknya perbuatan keji itu dilakukan sejak lima tahun lalu. “Saya melakukannya sambil baring ketika menonton televisyen bersama-sama,” 
kata TG ketika disoal polis, semalam. Pemuda berkenaan bagaimanapun tidak ingat berapa kali dia melakukan perbuatan terkutuk itu. Dia mengaku lupa berapa kali melakukan tindakan senonoh itu kepada ibunya yang kini sudah berusia 40 tahun. Dia mengaku pernah memberi wang Rp5,000 kepada ibunya yang kini sudah berusia 40 tahun supaya bersetuju untuk melakukan seks. Selain ibu kandung, empat adik tirinya juga menjadi korban nafsu seksnya. “Saya tidak pernah mengancam atau mengajak mereka. Mereka yang menggoda dan mengajak saya melakukannya,” katanya. Seorang adiknya itu ialah lelaki berusia 16 tahun sementara yang lain, perempuan, berusia empat, 10 dan 12 tahun. Ketua Polis Yogyakarta, Dodo Hendro Kusumo berkata, TG ditangkap selepas pihaknya menerima aduan daripada sepupunya. - Lensa

Artikel ini disiarkan pada : 2013/03/07

6 Ulasan

  1. Assalamualaikum awak. masyallah. takutnya. keji betul diorang ni

    BalasPadam
  2. waalaikumsalam sheilaaaaa.. lama x nmpk shiela.. heee.. betul.. ada pulak anak mcm ni kan.. berajakan nafsu.. parah..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. mental x mental farah.. dunia x panas.. org yg buat dunia ni jd panas dgn perilaku yg merosakkan.. hu3.. thanx singgah farah.. =)

      Padam
  4. ish...tkt la bila dgr ceta cam ni..tnda2 dunia ahir zaman..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama