Nuff

22 Mac 2013

KREATIF DALAM MEMIKAT SELERA ANAK ANDA

Olololohh. Cumey tak??? alahai.. kalau macam ni memang lea budak2 bselera jea nak makan kan.. heeeee.. hari ni teman nak share plak bagaimana nak tarik selera kanak2 / anak2 korang (bagi yg lum ada anak.. maybe pernah jugak berhadapan dengan situasi budak2 yg xmo makan.. betui x? ) heeee.. mungkin dengan cara ni bole buat budak2 berselera nak makan kerana "cara persembahan' dan "teknik penyediaan" yg menarik macam dalam gambar2 ni boleh menarik minat mereka pada pandangan pertama lagi.. heee.. mesti reaksi diorg SUKAAAAA sgt2 tau! leh cuba nih.. hi3.. jom tengok lagi gambar2 lain.... scroll plzzzz... =P

BOYA .. erkk.. tp teman xde slera nengoknyaaa..

Budak baru bangun tido.. (hihihi memandai jea aku nih!)

Hello Kitty.. haaaaa.. yg ni mesti ramai yg sukaaa.. me too!! (aishh.. u bukan budak lagi yea!!)

Mooooooooooo.. eh silap.. ingatkan lembu td.. bukan rupanya.. ni ZIrafah yea.. hee.. xtau bunyi zirafah camne.. korang buat lea sendiri yea.. hik3..

Spongebob Squarepant.. x slera teman doh.. (aishh.. jgn ikut selera KAU, ikut selera budak laaa! )

Nemo... alahai cute nyee.. rasa sayang jea nk makan kan! tp klu budak2 tengok.. yg ni dia kebas dulu kott.. hikhikhikhikhik.. yea tak kome??

Euwwww.. korang rasa budak2 suka x kalu wat design camni? eeeee.. teman idaklea nak bg deme makan upe ni.. hihihihi.. makanan masuk mulut ni.. bukan mainan... heeee..

yg ni.. hemmm.. teman suka yg bulat 2.. ala.. yg merah 2.. ceri eh? 

huuuuu.. lawo nyaaaa.. sayang nk mkn klu rupa ni.. yg ni menepati citarasa teman (aishhh.. berapa kali mau bilang.. bukan ikut selera kamoo lah! selera budak yg nk mkn 2 lah! ) hih3

Related Posts

10 ulasan:

  1. erm...sedap! kalau camni, sy pun selera nak makan =)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. he2.. mmg tp x mo yg tikus tuu.. hih3.. goli den.. hi3

      Padam
  2. kalau mcmni, mmg rasa sayang je nak makan kan. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang sayang nak mkn.. agaknya terus simpan kot.. (last2 jd busuk x leh mkn.. ) hi3.. hanya budak kecik jea yg tau menilai makanan untuk di makan.. mcm kita ni rasa mcm sayangg j nk mkn.. sebab cumeyy..

      Padam
  3. Balasan
    1. he2.. klu kata cumey tu, mmg sayang nk makan lea ni.. hi3

      Padam
  4. he he he comel...rasa fun jer nak makan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nampak melazatkan kan farah.. tp org dlm gamba ni buat kemas 2 nampak sedap 2.. klu teman yg buat cmne lea jd nya kan.. ha3..

      Padam
  5. bukan budak jer..mak budak pun x sabar nk makan buaya tu...hhehe..kreatif

    BalasPadam
  6. wow...klau hari2 makan mcm ni, mmg berselera la cik siti..hehe

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New