Nuff

13 Mac 2013

Related Posts

16 ulasan:

  1. great sharing dear... apa yang penting kerjasama! ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. he2.. Tagline Wonderpet mmg pilihan yg sesuai untuk mengambarkan gambar ni kan Farah.. =)

      Padam
  2. Apa yang penting..
    KERJASAMA!.... =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. heee.. betui2.. kerjasama.. macam kita2 ni lea kan AJ, kerjasama dalam ber blog.. kunjung mengunjung blog satu sama lain..2 yg buat sedih nk tgl kan blog ni..

      Padam
  3. alamak...azuria xleh tgk gmbr semut byk2 mcmnie..ade perasaan nak kuis2 semut tue..huhuhu

    p/s:pic ni nice sbnanye & kerjasama mmg penting hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. eeeee... nak kuis2? eee.. teman lak geli klu jumpa semut/kerengga byk2 camni.. eeee.. =)

      yup.. apa yg penting kerjasama kan.. tgk tentera semut ni ramai2 tapi besatu padu dpt gak menyeberang dgn selamat.. =)

      Padam
  4. penuh makna....mcm kerengga je..:

    BalasPadam
    Balasan
    1. he2.. memang kerengga pun anna, tp dh spesies semut teman letak nama semut terus.. =)

      Padam
  5. kuat betul yang paling atas sekali tu kan..boleh tampung yang bawah2 tu haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a lah.. baru perasan... yg paling atas 2 kuat betul.. selalu pegi Gym agaknya yea.. hih3..

      Padam
  6. apa yang penting??? kerjasama!!!

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  7. apa yg penting.. kerjasama.. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeaa... bersatu.. berkerjasama--->berjaya.. =)

      Padam
  8. kdg2 tu tin susu letak dlm mngkuk berair pun mreka boleh pnjt lg.. mmg la dasar semut

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2 yg pelik.. cne mereka leh seberang air 2 utk naik ke tin susu 2 kan? opss.. maybe guna cara yg sama mcm ni la kotttt... harusss!

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2