Nuff

12 Mei 2013

Sharifah Sakinah buat kontrovesi


Haii.. apa nak jadi lea.. korang ada tengok tak video si Sharifah Sakinah ni? aiyoo.. apasal lak Sharifah Sakinah ni yea.. klu korang ada baca/tengok tentang laman Keek Anzalna kelmarin, pelakon wanita yang juga pelakon drama bersiri Bunga Merah Punya, Sharifah Sakinah ni , adik kepada Sharifah Shahira telah memuat naik rakaman video yang sedikit sebanyak menimbulkan pelbagai spekulasi yang kurang enak. antara kata kata sharifah Sakinah dalam video itu
Hai saya Sharifah Sakinah, saya hack telefon Anzalna sebab nak populariti yang tinggi. Hari ini saya pakai lipstik merah, spender  merah dan bra merah. Tak sabar nak tunggu orang kutuk.
Ekoran daripada itu, ada segelintir peminat melabelkan Sharifah Sakinah sebagai seorang pelakon yang teruk perangainya.
Laman sosial keek sekarang semakin popular untuk para pengguna telefon pintar berkongsi video pendek, dengan menggunakan aplikasi dan camera di telefon masing masing. Bukan saja orang biasa tapi artis juga pun dah ramai guna keek untuk berkongsi 
video dgn peminat.
Jangan disebabkan keghairahan membuat dan memuat naik video hingga terlupa yang video mereka juga ditonton oleh orang ramai, terutama mereka yang bergelar artis.
Kalau nak populariti pun atau buat lawak, jangan sampai buat benda tak senonoh dik oii!!

Related Posts

14 ulasan:

  1. huhuuh..cam tak matang jew..dia tuu..pelakon ker..tak kenal lah pulok

    BalasPadam
    Balasan
    1. pelakon.. hu2.. mcm x betul pun ada.. opssss... hi2.. ngata org laju jea teman ni yea.. hee.. bg teman dia ni sukakan publisiti kot.. nak fofular..

      Padam
  2. dah tgk jgk, rasa pelik jgk. takda perasaan malu pula. adk sharifah shahira yg pelawak tu??

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a.. adik sharifah shahira.. dia mmg lincah sikit budaknya.. hemm.. maybe betul kot dia x matang lagi..

      Padam
  3. ada kalanya perkara biasa bagi artis , jadi luar biasa bagi kita . mrk suka2 jer . Kita lak anggap itu dah mcm x der maruah ... tu lah dunia kehidupan artis ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hemm.. 2 lea pasal.. masalahnya keek ni bole di tonton semua org.. malu pulak rasanya kita yg tengok kan..

      Padam
  4. hehe, ada lg yg suka buat publisiti murahan ekk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tau xpe iha.. mmg nk cari populariti murahan kot

      Padam
  5. moga dia dibukakan pintu hatinya oleh Allah untuk berubah.. Sedih betul :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan.. xtau nape bole buat video mcm tu lak.. mcm saja2 pun ada.. adeh..

      Padam
  6. Dalam2 pun nak bagitau...
    nak melawak tak kena gaya...

    BalasPadam
  7. artis zaman sekarang . haihh

    BalasPadam
    Balasan
    1. hanya yg x fofular jea cari publisiti mcm ni kan..

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2