Nuff

10 Mei 2013

MISTERI SURAH ALFATIHAH

MISTERI SURAH ALFATIHAH
=======================


1 - AL-FATIHAH 
Baca 14 kali sebelum tidur:Suami dan anak-anak akan mengingati kita selalu

2 - AL-FATIHAH 
Baca 41 kali tiup dalam air dan minum serta buat air mandian:Melepas-kan rasa sakit dalaman

3 - AL-FATIHAH 
Baca 7 kali dan usap di kepala setiap pagi dan sekali sebelum tidur.Kepada orang berpenyakit mental

4 - AL-FATIHAH 
Baca 3 kali tiup dalam segelas air- minum dan baca sambil mengusap kawasan yang rasa sakit.Sakit yang keterlaluan

5 - AL-FATIHAH 
Baca 7 kali dan sapu ke atas kepala bayi yang suka menangis pada malam hari atau pada bila-bila masa

6 - AL-FATIHAH 
Baca 3 atau 7 kali, gunakan ibu jari dan tekan di langit-langit, (Mulut) kemudian sapu kepada tempat yang sakit.Luka berdarah, sengat lebah, jari terkepit di pintu

SUKA DIINGATKAN: BACALAH DALAM KEADAAN KHUSYUK, TAWAKAL KEPADA ALLAH DAN NIATLAH DENGAN JUJUR, INSYA-ALLAH IANYA MERUPAKAN PENAWAR YANG TERBAIK KEPADA SEMUA

Related Posts

17 ulasan:

  1. Lihatlah betapa suroh yg begitu mudah dan boleh dibaca semua umat begitu bermakna dan amat mujarab sebagai penawar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul 2 kakzakie.. dalam perubatan pun surah Al-Fatihah inilah dibacakan btul x..

      Padam
  2. banyaknya kelebihan mengamalkan surah ini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. he2.. sebab tu teman share n jadikan entri untuk diri sniri dan kita semua.. =)

      Padam
  3. bila dalam kesusahan atau tersesat jalan atau barang hilang / tersalah letak .. juga bagus menggunakan nya .. Insya'Allah berkesan!!...

    Cthnya: pagi tadi Chenta terlupa letak mana kunci pintu belakang .. try bukak pintu x boleh .. sbb mcm dh terkunci ... lepas teringatkan nasihat emak baca alfatihah ... Alhamdulillah .. rupanya pintu xberkunci & senang dibuka .. kunci tergantung di grill lua .. hehhehe ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ho.. yeke.. alhamdulillah.. dapat jugak tau ssatu yg teman x tau kat sini.. thanx share yea.. =)

      Padam
  4. banyak khasiatnya., :) Alhamdulillah., boleh jadi amalan harian., :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. kita amalkan sama2 yea.. =)

      Padam
  5. waaa hari ne ramai bloggers share info yang berguna :) done bookmark this page..

    BalasPadam
  6. DONE KUNJUNGBALAS/BW KE BLOG RAKAN YG SUDI SINGGAH N KOMEN DIATAS.. =) THANX SEMUA.. SAYAANGGG KUME ...

    BalasPadam
  7. bagus utk amalan kita semua :) mudah je :D

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New