=== Wordless Wednesday Entri ===

Cantik tak Kak Tonnnnn... 
lawa jugak niii.. Nak Try lah nanti.. heeee...

22 Ulasan

  1. macam tu jer nak buatnya . rambut pun panjang nih . nak cuba gak ...

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. rambut cantik buat apa pun cantik.. heee..

      Padam
  3. Balasan
    1. hu2.. ni tgh try kat rambut sniri.. x jd lea.. rambut x tebal.. =(

      Padam
  4. cool...rambut panjang leh lah buat nih..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a.. betul.. yg rambut pnjg bole lea buat camni.. klu pendek apa nk disimpulkan.. hu3

      Padam
  5. waaa! santek nye :)) nak try jugak hehe

    BalasPadam
  6. haaa dilla pernah try , lagi senang kalau beli socks hitam nipis yang panjang tu potong hujung dia n then gulung2 buat getah rambut . baru jadi tebal macam atas tu hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoh? yeke? waaa.. idea yg bagus tuu.. hee.. thanxx

      Padam
  7. cantik buat rambut macam tu. buat dalam rumah aje kot ok.
    sebab saya pernah dengar. rasanya buat rambut macam tu tak baik.
    nak tahu kena tanya ustazah la yea.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hooo.. yea.. yg tu tau.. bonggol unta kan? heee..

      Padam

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New