Nuff

26 Julai 2013

UBAT UNTUK CANCER

Photo: ::JANGAN ABAIKAN, TOLONG BACA::

Anda dapat menyelamatkan nyawa seseorang dengan share ini.

Dr. Stephen memperlakukan pesakit Cancer dgn cara yg "un-ortodoks" & banyak pesakit Sembuh!
Ia percaya pada penyembuhan alami dlm tubuh terhadap penyakit.
Ubat utk Cancer sudah ditemui !
Anda percaya?
Saya berdukacita bagi pesakit cancer yg meninggal di bawah rawatan konvensional.
Pesakit cancer tidak seharusnya mati !
Menurut DR. Shu, 3 generasi Sinshe di Taiwan:
Makan buah segar dan caranya!
Ini sangat informatif!
Umumnya makan buah berarti membeli buah, cuci, memotongnya & masukkan ke dalam mulut kita...
Tapi tidak semudah yg kita pikirkan! Pengetahuan penting bagaimana & bila harus makan buah.

Cara yang tepat makan buah;

* JANGAN MAKAN BUAH-BUAHAN SELEPAS ANDA MAKAN..!!
* BUAH HARUS DIMAKAN PADA SAAT PERUT KOSONG.

BUAH ADALAH MAKANAN PALING PENTING!

BAHAYA! Buah bercampur dengan makanan lain akan membusuk & menghasilkan gas sehingga lambung akan kembung!

Menurut penelitian Dr Herbert Shelton;
Jika Anda telah menguasai cara yang benar makan buah2an,
Anda memiliki;

badan yang sihat,
Penuh tenaga,
Tubuh dan fikiran jadi tenang & berat badan normal.

Makan buah yang segar dan bersih (Bukan buah/Jus dalam bungkusan/botol Plastik) lebih baik dari pada minum jus.

Tapi jika terpaksa minum jus, maka minumlah seteguk demi seteguk secara perlahan, karana Anda harus membiarkannya bercampur degan air liur Anda sebelum menelannya.

MINUM AIR SEJUK <AIS BATU>SELEPAS MAKAN ADALAH= KANSER!!

Air sejuk akan membuat makanan yang berminyak menjadi (BEKU)
maka akan jadi lemak bertoksin(RACUN) 

(Cara Terbaik adalah)

Minum air <PANAS ATAU SUAM> selepas makan
Makan buah segar saat perut kosong.

BANTU SHARE PADA KAWAN~KAWAN TQ.

:JANGAN ABAIKAN, TOLONG BACA::

Anda dapat menyelamatkan nyawa seseorang dengan share ini.

hari ni teman terdetik nak share entri ni untuk diri sendiri dan rakan2 blogger semua.. moga jadi panduan buat semua... meh kita baca , komen pendapat dan sila share.. thanx semua..

Dr. Stephen memperlakukan pesakit Cancer dgn cara yg "un-ortodoks" & banyak pesakit Sembuh! Ia percaya pada penyembuhan alami dlm tubuh terhadap penyakit. Ubat utk Cancer sudah ditemui ! Anda percaya? Saya berdukacita bagi pesakit cancer yg meninggal di bawah rawatan konvensional. Pesakit cancer tidak seharusnya mati !

Menurut DR. Shu, 3 generasi Sinshe di Taiwan:
Makan buah segar dan caranya! Ini sangat informatif!
Umumnya makan buah bererti membeli buah, cuci, memotongnya & masukkan ke dalam mulut kita... Tapi tidak semudah yg kita pikirkan! Pengetahuan penting bagaimana bila harus makan buah. Cara yang tepat makan buah;

* JANGAN MAKAN BUAH-BUAHAN SELEPAS ANDA MAKAN..!!

* Buah Harus Dimakan Pada Saat Perut Kosong..So, korang makan buah dulu baru makan nasi or apa2 yg lain hokehh.. perasan x? Nabi kita pun makan buah dulu sebelum makan makanan lain betul x? abes tu awat x ikut?? he2..


BUAH ADALAH MAKANAN PALING PENTING!

BAHAYA! Buah bercampur dengan makanan lain akan membusuk& menghasilkan gas sehingga lambung akan kembung!Menurut penelitian Dr Herbert Shelton;
Jika Anda telah menguasai cara yang benar makan buah2an,Anda akan memiliki; badan yang sihat,Penuh tenaga,Tubuh dan fikiran jadi tenang & berat badan normal.

Makan buah yang segar dan bersih (Bukan buah/Jus dalam bungkusan/botol Plastik) lebih baik dari pada minum jus. huk2.. teman selalu jea minum air jus dalam kotak tu.. Tapi jika terpaksa minum jus, maka minumlah seteguk demi seteguk secara perlahan, kerana Anda harus membiarkannya bercampur dengan air liur Anda sebelum menelannya. jangan macam teman, satu botol one shoot abes..
aiyooo.. buruk perangaii.. 
aishh..kegemaran teman.. kata org kulit cantik kalau rajin minum ni.. tapi x cantik2 jugak.. 
pui.. hik3.. aishh.. bersyukur okehh..!
MINUM AIR SEJUK SELEPAS MAKAN ADALAH= KANSER!!

dengo tu kome.. KANSER! KANSER! KANSER.. hokeh!maka akan jadi lemak bertoksin (RACUN)

(Cara Terbaik adalah)# Minum air selepas makan..(tunggu lama sikit)Makan buah segar saat perut kosong.ingat yea kawan2.. badan nak pakai lama tauuuu.. ha3.. baik punya ayat kann..

BANTU SHARE PADA KAWAN~KAWAN TQ..

















Related Posts

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak tengku. thanks sharing... sheila nak minta izin share dekat fanpage sheila yeeeeeeeee :)

    BalasPadam
  2. Baru tau . .
    xnk dh laa buat mcm tuu pasni . .
    eeeee tkt nyee :(
    thnxx 4 sharing :D

    BalasPadam
  3. makanya , sunnah rasulullah tu lah yg terbaik . makan buah sebelum makan dan minum air 1 jam sblm makan atau 1 jam selepas makan ...

    BalasPadam
  4. hehe nice story la....dapat info yg baik ni :)

    BalasPadam
  5. aisey..
    dh terbalik plak..
    besa shark makan nasi br makan buah..
    pncuci mulut katakan..
    kne tukar jawabnyer.

    BalasPadam
  6. adik sis ada kanser so byk gak la kena pantang mkn kan

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New