Nuff

11 Mac 2014

GENAP 2 TAHUN...

Hai.. Assalammualaikum.. huk2.. teman sepatutnya post pasal entri Anniversary teman semalam.. tapi apakan daya.. boleh plak terlupa Anniversary kali kedua ni.. sebab terlampau bz sangat pun.. pastu bole plak ingat tarikh Anniversary tu 13 Mac walhal yang tu tarikh bertunang dulu.. aiyaiyaii.. Acane lea leh lupa ni.. hu2.. so, dah petang baru teringat balik yang tarikh sebenar kami nikah ialah 10hb Mac .. bukan 13 Mac.. adoiii.. yang tak tahan tu, masing2 ingat tarikh 13 Mac tu.. bukan 10 Mac.. 

hemm.. so, takde lea sambut.. sedihnya.. ingat nak gak buat surprise.. hemm.. takde rezeki lea nampaknya.. takpelah.. cuma rasa sayu je hati ni.. ingatkan masa perasmian kedai boleh lea serentak dengan Anniversary kami ni.. tapi nampaknya tak jadi.. sebab kerja2 renovation pun tak siap2 lagi.. dan akhirnya terus terlupa tarikh Anniversary terus.. kann.. takpelah.. seperti yang kita tahu.. kita ni manusia biasa.. hanya merancang, tuhan yang menentukan segalanya.. teman sedih tapi takpelea.. nak wat cne.. dah lepas.. hubby pun bz nk celebrate.. so, buat mcm biasa jelah.. huwaaaaaaa...
Pesanan buat rakan2 blogger yang ada PM teman nak jadi sponsor Giveaway tu, haa.. inilah masanya.. korang nak jadi sponsor.. teman dah janji sebelum ni kan nak buat Giveaway sempena Anniversary kedua teman ni kan? haaa.. kalau ada yang berminant nak jadi sponsor sila pm teman di FB Tengkubutang Miaw

Related Posts

15 ulasan:

  1. wahhhh wahhh happy anniversary kak!!! semoga kekal bhgia hingga ke syurga.. amin

    BalasPadam
  2. tQ Ainaa.. huk2.. tp frust tak dapat sambut.. bz sgt punn.. =(

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kakak, selamat ulangtahun pernikahan. semoga berbahagia hingga ke Jannah dan dikurniakan zuriat penyeri rumahtangga. sheila klik tabung nuff kakak ya ~~~

    BalasPadam
  4. Auwwww....sweet sangat2.
    Hepy Anibeseri buat TB & incik suami TB yer (^^,)

    BalasPadam
  5. tahniah tb..moga jodoh brpanjangan hingga ke jannah amin.

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kak.. selamat hari ulangtahun yang ke-2.. moga sentiasa bhgia & sabar menanti kehadiran sikecik dalam hidup akak ber-2. :)

    BalasPadam
  7. Selamat ulangtahun perkahwinan yer. Semoga terus berbahagia hingga ke jannah dan murah rezeki sentiasa.

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah, dah genap 2 tahun, tahniah, semoga berkekalan sehingga ke jannah yer, ikhlas dari teman... teman pun 4/7 tahun ni masuk 2 tahun dah...

    BalasPadam
  9. happy anniversary.. semoga berbahagia selalu walau apa saja dugaan melanda..

    BalasPadam
  10. tahniah ..dan hepi eniberseri...

    BalasPadam
  11. Happy anniversary buat TB & suami ye.. alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
  12. Tahnish semuga bahagia hingga ke jannah bersama insan tersayang..amiin

    BalasPadam
  13. mama dah pm,, hihihi.. semoga bahagia hingga ke syurga..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New