Nity

Nuff

24 Julai 2013

AKU PUN POSA JUGAKKK!!

HAHAHAHA.. pagi2 ni buka FB ternampak gambar atas ni.. di tag oleh my SIL (sister in law) hihihi.. sebab dia tag?? he2 .. dh tentu lea sebab kucen tu ada iras2 BUTANG yg noti kat umah teman ni.. hihihi.. kelakau lea nengok muka kucen2 ni.. geli perut teman.. cumey kann.. !

Opss.. lupa.. hari ni entri Wordless Wednesday..! shut up!! cukup sampai disini.. hokeh.. jap lg nk bw kwn2 yg komen blog teman jap.. sorry teman bw sikit2 yea.. sebab tenet x berapa nak laju sejak akhir2 ni..  sabr2 yea sayang2 semua.. heee.. (ayat amik hati.. ikhlas nih..)


Related Posts

24 ulasan:

  1. he he he, funny la teman nengoknyer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu.. gelagat kucen memang selalu buat kita tersenyum kan farah.. hee..

      Padam
  2. hahahhaaa, terbaik la..
    comel je muka kucing yang x bleh raya 2..

    BalasPadam
  3. alalaa comel je kuceng tu.
    tak boleh raya pulak. sian dia.. hehe.

    BalasPadam
  4. Haha pelik kan ada kucing tu dia makan time sahur n buka je bulan puasa. Macam pepaham je

    BalasPadam
    Balasan
    1. heee.. tu makananya tuan dia yg x bg makan kott.. hihihi

      Padam
  5. haha..giler letih kucing2x tu

    BalasPadam
  6. Tengok UAI teringat sesuatu. Sabtu nanti UAI akan berada di Masjid Pandan Indah. Kompom jem dan sesak di situ.

    BalasPadam
    Balasan
    1. o.. mesti pergi ni.. tapi jauh lea pulak..

      Padam
  7. Assalamualaikum. hehehe comelnya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam sheila syg.. heee.. kucin kan cumeyy

      Padam
  8. udah la x poser cukup.. semayang tinggal... nak raya guano tu he3

    BalasPadam
  9. UAI menyindir guna kucing memang cantiklah perbandingannya...
    kucing pun akur tak puasa, tak solat tak boleh beraya hihi...

    BalasPadam
  10. semua yg komen sini teman udah bw blog korg lik yea.. =)

    BalasPadam
  11. haaa..kan UAI dah bersuara..

    "baik" hahaha

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2