Nuff

21 September 2013

ADA BAKAT DALAM BIDANG PENULISAN?

Ada Bakat Dalam Bidang Penulisan? 
 Inilah peluang korang untuk menunjukkan bakat dalam bidang penulisan dengan menghantarkan cerpen karya asli korang kepada editor.media@karangkraf.com untuk dimuatkan di dalam majalah Media Hiburan!

 Syarat-syarat penyertaan;
 1) Panjang cerpen tidak lebih 1500 patah perkataan
2) Karya asli sahaja yang akan diterima
3) Tema cerpen adalah bebas (Tidak menyentuh sensitiviti kaum dan agama)
4) Sertakan butiran lengkap (Nama, No.Kad Pengenalan, Alamat, No. Telefon) bersama penyertaan.
Hantarkan penyertaan korang kepada: editor.media@karangkraf.com
 Cerpen yang disiarkan akan layak menerima novel tajaan Grup Buku Karangkraf. Selamat mencuba!

 tiada tarikh tutup... boleh hantar pada bila2 masa ya!
 Ingat yeaaa!! Hanya CERPEN sahaja.. 
Maklumat Lanjut?? klik sini -->MH

Related Posts

13 ulasan:

  1. Hola! I've been following your website for some time now and finally
    got the courage to go ahead and give you a shout out from Kingwood Texas!
    Just wanted to tell you keep up the fantastic work!

    Here is my site: http://biorezmeztez.pl

    BalasPadam
  2. cerpen xpandai sbb xreti nk buat pendek2..novel ada.tengku butang tau x cmna nk hantar karya novel?hihi blh pulak tnya dkt sni :p

    BalasPadam
  3. dulu-dulu rajin jugak menulis sekarang menulis kat blog jer....boleh try nampaknya...

    BalasPadam
  4. eh3! boleh cuba ni.. hehe cerpen ya... hm any idea.. please come to me.. :)

    thanks tengkubutang for sharing this..!

    BalasPadam
  5. ooo..bagus juga, tapi belum pernah tulis cerpen lagi

    BalasPadam
  6. waaaa...bestnya kak..macam nak join je.. ^_^

    BalasPadam
  7. Waaaaaa..nice info..sy mmg suke buat cerpen...

    BalasPadam
  8. Wah!! fi tak pandai mengarang!, melukis retilaa...aduhaiii

    BalasPadam
  9. Dah lama saya tak menulis. Ada juga satu dua cerpen yang dah dibukukan tapi entah mana saya pun tak jumpa dah bukunya

    BalasPadam
  10. baca boleh lah . x de skill ... heheheee

    BalasPadam
  11. wah beznye klo de bakat mengarang nih
    tp yumida ni x berapa sgt bab karangan
    huhuhu...ayat pun skema..hihi

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New