Nuff

20 September 2013

DJ RADIO KENA TIKAM PENYAMUN

Dj Radio Kena Tikam Penyamun

Ketua Polis Daerah Sri Aman, Deputi Superintendan Mat Jusoh Muhammad berkata, dalam kejadian itu seorang suspek yang bersenjata pisau telah memecah masuk kediaman mangsa yang terletak di tingkat satu rumah flat tersebut.



Related Posts

16 ulasan:

  1. Hye tengku butang...PY singgah n follow sini ;)

    BalasPadam
  2. kalu nk mencurik tuh pandai je yek.... eeee geram bebeno

    BalasPadam
  3. moga dia cepat sembuh. semua kena hati hatai sekarang. macam2 boleh jadi tanpa kita sedar.

    BalasPadam
  4. Thanks a lot for sharing this with all people you
    actually realize what you're talking approximately!
    Bookmarked. Kindly also seek advice from my site =).
    We will have a hyperlink trade arrangement between us

    my webpage :: www.biorezmeztez.pl/pasozyty_u_dzieci.php

    BalasPadam
  5. assalamualaikum..tengkubutang :)

    rasa.fm klu x silap ayie radio RTM kat sarawak.

    kejadian jenayah boleh berlaku di mana² lebih baik selalu beringat².

    BalasPadam
  6. macam2 hal berlaku sekarang nie kan haiisshh takut dengar nyer..

    BalasPadam
  7. Yes! Finally someone writes about alternative remedies.


    Feel free to surf to my web-site - www.biorezmeztez.pl/borelioza.php

    BalasPadam
  8. saya masa kena tggl sendirian , byk kan baca ayat kursi jer ...

    BalasPadam
  9. ish ish..ada kes apa sampai jadi camni?

    BalasPadam
  10. skrg ni dah x selamat nak duduk di umah sendiri...

    BalasPadam
  11. Bak Kata Orang Tua Pada Zaman Moden
    " Lebih Baik bagi anak2 main dalam rumah berbanding kluar!"
    zaman dulu tidak mengapa, ilmu manusia tak bnyk dan diguna dgn begitu cermat, tetapi manusia sekarang ilmu disalah gunakan..

    BalasPadam
  12. After looking into a few of the blog articles on your website, I really appreciate your way of writing a blog.
    I added it to my bookmark site list and will be checking
    back soon. Please visit my web site too and let me know
    how you feel.

    Feel free to surf to my blog post - http://biorezmeztez.pl/leczenie_boreliozy.php

    BalasPadam
  13. aaaa takot..dkt rumah anis skang byk pecah masuk siap bwk parang.nauzubillah...

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New