Waaaahh.. yang ni memang teman suka nak buat entri.. hu3.. sebab? sebab teman minat sangat suara Hafiz ni.. sedap meh.. dia nyanyi lea lagu apa pun.. sedap je telinga mendengonya.. he2.. korang x minat? x minat xpelea.. teman just nak share jea artist yang bersuara sedap yang teman minat.. tapi bukanlea minat macam peminat fanatik tu yea.. just minat gitu2 jea.. he2.. dah memang sora dia sedap kann.. apa2pun teman ucapkan moga Hafiz sukses dalam kerjayanya dan moga Hafiz menang kategori 'Best Southeast Asia Act' ni yeaaa.. Go! Go! Hafiz! Cayo! Cayo!
 
Story seterusnya? jom baca jom..
Pelantun lagu 'Bahagiamu Deritaku', Hafiz telah dicalonkan untuk anugerah berprestij MTV Europe Music Awards bagi kategori 'Best Southeast Asia Act' untuk tahun ini yang akan berlangsung pada 10 November depan di Amsterdam, Belanda.
 
Hafiz dijangka menerima saingan sengit daripada artis-artis hebat rantau ini seperti NOAH (Indonesia), Olivia Ong (Singapura), Sarah Geronimo (Filipina). Slot Machine (Thailand) dan May Tam (Vietnam).
 
Peminat negara ini boleh memainkan peranan dengan mengundi Hafiz di laman web rasmi asia.mtvema.com di bawah kategori 'Best Southeast Asia Act'. Lebih menarik anda boleh mengundi sebanyak mungkin untuk memastikan kemenangan hafiz kelak.