SELAMAT PAGI SEMUAAAA...

Cakkkkkkk!!!! he3.. Selamat pagi semuaaa.. Ops.. kalau ada sape yang perasan or ada singgah blog KUCEN KUCEN BELOG mesti perasan yang picture kucen kat atas ni serupa dengan picture dalam entri blog yang tu kann.. hehehehe.. saja teman letak picture yang sama kat sini.. mula2 tadi teman ingat nak letakkan DOA kat bawah ni jea.. tapi last2 rasa macam nak jugak letak picture kucen kat atas ni.. sebab geramm tengok picture tu.. cumeynyee kucen tu tgh tido kann.. hu3.. pastu ada kaler oren2 tuuu.. lagi lea teman suka nak abadikan kat blog teman yang ni.. hu3.. teman kan giler ORENNNNN.. ha2..
Ekceli, ini entri pembukaan teman, biasalah.. pagi2 isnin ni.. mood nak bekerja tu agak lemau sikit.. so, untuk bagi hilang lemau tu teman selitkanlah gambo kucen yang cumey kat atas ni kan.. dan yang paling penting.. teman nak share doa untuk memulakan hari kita kat bawah ni.. heee.. ayatnya teman copy dari mana ntah, tapi pastu teman edit kan dengan love2 tuu.. kalau ada yang singgah n baca.. bacalah dengan penuh perasaan dari hati.. insyaAllah.. Allah permudahkan segala urusan kita.. Aminnn.. 
Dah baca? kalau dah baca.. Alhamdulillah.. hemm.. awat teman rasa macam teman baik sangat today haaa.. aishh.. tapi betul kan? kadang2 bila kita baca or update tentang artikel berkaitan keinsafan or berkaitan islamik.. automatic jiwa kita rasa tenang n rasa nak jadi yang terbaik.. hemm.. boleh ke? (tertanya2 dalam diri sendiri) .. apa-apa pun.. kita juga perlukan bimbingan untuk menjadi yang terbaik kan.. hee.. Alhamdulillah... 

5 Ulasan

  1. Amin...... tu la mood teman harini pun baik jgk kak.. =)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum yanggg, thanks sharing doa. kita dah baca. semoga kita terus beristiqomah ke jalan yang benar. sheila suka baca entri2 islamik ni. beri kita kesan positif dalam diri :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama