Nuff

21 Ogos 2014

RINDU AWAK 200% EPISOD 21 | TONTON ONLINE JOM!

Aishhh.. teman dah jatuh cinta kot dengan citer ni weh.. actually suka tengok gaya Zul Ariffin dalam Drama ni.. Bersahaja aje.. Romantik aje.. Sweet aje kann.. he2.. Yang benonya teman tak minat lansung kat Zul Ariffin ni dulu.. tapi bila tengok lakonan dia dalam Drama ni.. adeh.. terbekenan eh terrr minat le pulok.. kekekekekeke...

So, disebabkan teman udah tersuka citer ni.. maka, nak letaklah Video dari episode 1 ke episode 28... Rindu Awak 200% telah mula ditayangkan pada 15 Julai 2014. Menggantikan drama Kerana Terpaksa Aku Relakan dan bersiaran 28 episod. Karya novel: Liyana Zahim.. Ni teman letak dulu Episode 21 yea.. heee.. jom tengok.. teman pun baru nak nengok episod yang ni.. =)



Rindu Awak 200% Episod 21
Slot Akasia TV3
Tonton Online

Related Posts

4 ulasan:

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

Innity Mobile

adseng

GA New