CAMEO V3 CUTTING PLOTTER DARI LIBERTY PRINTING

CAMEO V3 CUTTING PLOTTER DARI LIBERTY PRINTING


Hai.. TB baru saja melawat website Liberty Printing iaitu Syarikat pengeluar mesin dan produk dalam bidang percetakan Heat Transfer Machine, 3D sublimation machine, Sublimation Blanks, Vinyl Cutters, Button Badge machine, thermal sticker printer, PVC card printer dan material serta bahan percetakan khusus. Semua mesin tersebut diimport terus dari luar negara untuk memastikan produk mereka adalah gred tertinggi , telah dibuktikan melalui ujikaji dan dipercayai mempunyai kualiti terbaik.

Hari ni TB nak cerita tentang CAMEO V3 CUTTING PLOTTER DARI LIBERTY PRINTING yang dikatakan sangat berbaloi untuk dibeli.. Oh ya.. bagi yang baru pertama kali dengar tentang CAMEO ni.. jom baca serba sedikti tentang CAMEO ni.. 

Apa itu CAMEO?
Silhouette CAMEO adalah sebuah mesin pemotong elektronik / Plotter yang bersambung ke komputer kita. Ia seakan serupa dengan printer biasa yang dilengkapi dengan perisian yang membolehkan kita membuat apa-apa dan kemudian memotongnya dengan kertas, vinil, kain atau bahan pemindahan haba atau apa-apa yang korang boleh fikirkan. Reka bentuk adalah dalam saiz A3 dengan keupayaan tinggi yang boleh memotong sehingga 10 kaki panjang.

Silhouette CAMEO adalah salah satu plotter pemotong yang paling popular di pasaran. Ia adalah sesuai untuk kegunaan profesional yang membolehkan kita untuk mencipta rekabentuk menggunakan perisian yang mampu memotong imej secara terperinci. Mesin ini sesuai untuk mana-mana kraftangan / industri yang memerlukan kemasan profesional .

Pihak Liberty Printing telah mengeluarkan mesin Silhouette CAMEO V3 yang pastinya sangat diimpikan oleh mereka yang kreatif dalam DIY serta projek berkaitan kraftangan .

Silhouette CAMEO V3 adalah mesin DIY untuk sesiapa sahaja. Ia menggunakan bilah AutoAdjust kecil untuk memotong lebih 100 bahan, termasuk kertas, kad stok, vinil, dan kain sehingga 12 inci lebar & 10 kaki panjang. CAMEO ini mempunyai dwi-pengangkutan supaya anda boleh menggunakan dua alat sekaligus. 

Silhouette CAMEO V3 mempunyai keupayaan yang sama  seperti CAMEO sebelumnya iaitu CAMEO 2, dengan penambahbaikkan dari segi alat. Tambahan pula, fungsi AutoBlade hanya ada pada CAMEO baru ini.


Attractive in CAMEO V3:
1. Equipped with dual-carriage
2. Can cut material as thick as 2mm
3. AutoBlade can auto using silhouette studio
4. Compatible with PixScan ™
5. Has more than 100 existing designs
6. Using the latest software and features a variety of pieces and use
7. Extra storage compartment to store blade, crosscutter & hook
9. Easy change roller installed
10. Equipped with a new touch screen

Jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan silhouette CAMEO 3 . Dibawah ini TB sertakan juga gambar berkaitan CAMEO 3 ini.. untuk korang lihat kelebihan CAMEO 3 ini dengan lebih jelas.. 

.





Menggunakan Silhoutte Studio sebagai perisian yang disambungkan ke Silhoutte CAMEO V3 akan menjadikan kreativiti kita bertukar menjadi realiti. Untuk lebih pemahaman, boleh lihat pada video di bawah ...



Oh ya.. dengan sebarang pembelian Silhoutte CAMEO V3 dari Liberty Printing, korang akan mendapat khidmat jurulatih profesional dengan lebih daripada 5 tahun pengalaman khusus dalam bidang percetakan yang bersedia untuk membantu dan talian percuma Bengkel Silhoutte juga diadakan untuk membantu kita untuk meningkatkan kemahiran dan sokongan teknikal pada bila-bila masa, di mana sahaja .


Pembelian boleh dibuat secara online dengan mengisi Borang Pesanan Online, dan setelah pesanan diproses, tracking number akan diberi. Oh ya.. korang juga boleh Cash & Carry tanpa minimun purchase. Best kan!

Liberty Printing menawarkan Worldwide Service Delivery dan yang paling penting adalah, mereka mempunyai perkhidmatan pelanggan yang mesra dan boleh dipercayai dan mempunyai perkhidmatan selepas jualan ( after sale service )..

Dibawah ini ialah video tentang bagaimana untuk membuat kotak untuk hadiah / door gift dengan menggunakan mesin Silhouette CAMEO V3 . haa.. senang je kan? macam-macam kita boleh buat guna kreativiti kita menghasilkan pelbagai barangan yang berguna dan yang comel-comel seperti dibawah ni.. 



haa.. Jom tengok lagi produk apa yang boleh dihasilkan dengan CAMEO .Korang boleh membuat kain, buku skrap, kotak, mainan kertas, buku skrap, raya Sampul, rhinestone, punaran pada logam dan dinding hiasan.

Gunakan sebaiknya kreativiti korang denagn CAMEO V3 ini, bermula sebagai hobi, siapa tahu ia akan menjadi side income korang suatu hari nanti?


Beli  CAMEO melalui Liberty Printing, secara automatik korang akan dimasukkan ke Facebook Secret Group untuk Bengkel Silhouette  untuk memahami lebih lanjut mengenai CAMEO. Liberty juga akan menyediakan kelas latihan bulanan percuma , latihan secara langsung dan Doktor CAMEO untuk membantu korang.

Silhouette CAMEO adalah berpatutan untuk sesiapa yang ingin memulakan perniagaan dan mudah untuk digunakan dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Silhouette CAMEO boleh didapati di :
Liberty Printing , 
dialamat 6, 6A & 6B, 
Jalan Harmoni 1A / KU3, 
Pusat Commercial Kristal Klang, 
42100 Klang, Selangor. 

Jika korang berminat untuk mengetahui lebih lanjut atau untuk mendapatkan salah satu daripadanya, maka sila hubungi penasihat jualan :

Amin - 019-9.848.151 / 
Elaine - 019-9.858.151 
E-mel pada cs@libertyprinting.com.my / order@libertyprinting.com.my. 
Laman web at : Liberty Printing

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


3 Ulasan

  1. Didn't know about this until I read your post, thanks for the info sharing :)

    BalasPadam
  2. Wa interestingnya cameo v3 ini! Love the sleek modern design and how useful it can be =)

    BalasPadam
  3. selalu tgk usha mesin2 cetak.. maybe suatu hati nanti ada rezeki zaza nak jgk bt bisnes cetakan & ada mesin sendiri

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama