ELYSIUM By Jacqueline.K | Untuk Wanita Muslim Yang Aktif

ELYSIUM By Jacqueline.K |
Untuk Wanita Muslim Yang Aktif

Seperti yang kita tahu, sekarang ni TB tengok semakin hari semakin ramai pula orang kita yang aktif terlibat dengan aktiviti lasak seperti mendaki, berjalan, trekking dan banyak lagi. Kebanyakannya lelaki lah kan suka aktiviti macam ni, tapi itu dulu.. sekarang ni perempuan pun dah dilihat semakin ramai yang menceburi aktiviti lasak ni..


Tetapi kalau perempuan yang bertudung ni terasa agak kurang selesa sikit kerana kadang peluh pun berjujuran kottt.. Takkan lah tak berpeluh lansung kan mendaki dan berjalan sejauh berapa kilometer pun ada, Paling tak selesa apabila tudung pun start berbau dan lembap semacam.. tak selesa sungguh.. eh.. macam l;ah TB pernah join aktiviti mcam tu ek.. tak pernah pun.. tapi TB pernah lah joging.. haha.. boleh disamakan jugak la kan.. bila joging peluh membasahi satu badan termasuk la tudung pun basah dengan peluh.. 


Tapi.. TB baru tahu.. rupa-rupanya ada tudung yang sangat selesa dan sesuai digunakan untuk aktiviti lasak seperti yang TB nayatakan diatas tadi. Haa.. nak tau tak tudung apa? Tudung tu ialah Elysium yang bermaksud kecantikan dan elegan dalam bahasa Greek. Oh ya.. tudung Elysium ini adalah merupakan keluaran pertama / first series dari brand Jacqueline K .


Diperbuat dengan kasih sayang menggunakan Microfibre and streachable spandex yang akan memastikan kita berasa selesa ketika melakukan aktiviti luar dimana jenis fabriknya yang breathable, cepat kering, dan nampak elegan apabila dipakai. Sudah semestinya inilah tudung yang diperlukan oleh wanita muslim diluar sana. 

Outdoor gear Malaysia
Camping equipment Malaysia
Camping gear Malaysia

Pastinya wanita muslim disana akan mencari tudung yang sangat ekslusif ini.. agaknya ada tak dijual di Kedai peralatan perkhemahan ye? Tapi korang jangan risau.. korang boleh membeli terus di website www.pttoutdoor.com dengan harga RM55 sahaja. 

Untuk pengetahuan korang yang belum tahu, PTT Outdoor sudah terkenal sebagai salah satu daripada penjual utama outdoor gear di Malaysia'. Jom terjah website mereka di link yang TB nyatakan diatas ni.. mungkin ada item lain yang korang cari ada disana? hehehe...

Kenapa Korang Patut Pilih Elysium 
dari Jacqueline K?

- Kerana ia Fit dan Selesa
- Ringan - terasa macam kulit kita je.. 
- Kain fabrik jenis sejuk 
- Kain jenis Stretchable
- Tidak bergerak semasa senaman
- Harga yang berpatutan

- Cepat kering: 
Sesuai untuk hikers yang perlu keringkan 
tudung mereka dalam satu malam

- Fit dan Selesa 
Walaupun dengan banyak pergerakan semasa senaman, 
Elysium masih "terletak cantik" kerana ia sejenis spandeks 

Tak Perlu di Seterika.. 
itu yang paling best! yeay!


Jacqueline.K: Elysium Siri bernilai RM55 . 
kalau korang berminat nak membeli boleh klik di link ni yea ---> PTT OUTDOOR-jacqueline.k elysium series ada banyak lagi barangan atau equipment untuk bersukan dan ber campng mahupun untuk mereka yang suka aktiviti lasak seperti hiking dan sebagainya.. Jom terjah website PTT OUTDOOR.COM .. klik aje link kat bawah sekali ni.. selamat bersukan dengan happy dan selesa!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


2 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama