Nuff

14 Jun 2017

KALENDAR BENGONG...

KALENDAR BENGONG... 

Alkisahnya hubby TB nak beli tiket ETS untuk balik raya nanti.. dan hubby dah beli pun.. balik je rumah hubby bagi tahu yang dia pelik kenapa tak ramai orang beli tarikh tu.. banyak giler kosong.. Dan TB pun hairan jugak mendengarnya.. dan buat macam biasa lah kan.. 

Lepas tu hubby bagi tiket tu suruh tengok.. TB dah tengok, terus cakap dalam hati "eh.. awat tarikhnya lagi sehari nak raya?" dah la tu.. kami balik malam plak tu.. hubby kata 2 hari awal balik raya.. tetiba macam pelik.. 

Lepas tu tanya hubby nape ambil tiket sehari nak raya.. takut kelam kabut.. pastu hubby kata mana ada.. dia ambil 2 hari sebelum raya apa.. Hemm.. TB pun terus tanya kawan-kawan bila tarikh raya aidilfitri.. dan semua bagi tarikh 25hb Jun 2017 raya.. 

Tapi hubby plak kata 26hb Jun 2017 raya.. adoi.. dah pening TB sebab hubby betul-betul yakin sangat masa tu.. dan macam biasa teman kenal hubby teman, tak pernah salah dalam merancang sesuatu.. pasti apa yang dia buat semua complete dan lancar je tanpa ada kesilapan.. So, itu lah yang membuatkan teman rasa percaya kat dia.. tapi rupanya kali ni.. adoi.. 

Hubby teman memang tak silap tengok kalendar.. tapi kalendar tu pulak yang buat silap mata.. yang akhirnya buat hubby teman terbeli tiket salah hari.. huhuhu.. Tapi tak apalah.. masih sempat beraya.. jangan pula tarikh hari raya dibelinya.. mangkorrr.. time raya baru nak terkulat-kulat balik kampung.. bawak beg berguni-guni dengan dukung anak lagi.. hahahaha.. 

Korang tengoklah Kalendar Bengong kat atas tu.. dah terkena kami kali ni.. huhuhu.. kalendar pun boleh silap.. inikan pulak manusia.. ehhh.. tetibaaa.. 


NAK JADI ANTARA 1000 ORANG BERTUAH MENERIMA PERLASHINE PERCUMA?? 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

Related Posts

14 ulasan:

  1. Balasan
    1. beli time raya memang lengang giler la kot masa nak balik tu.. huhuhu

      Padam
  2. Kalau macam tu.. Perlu guna kalendar

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang guna kalendar tapi tersalah tengok tarikh.. eh logo ketupat.. hahaha.. adeh

      Padam
  3. rasanya kalendar tu tak silap. Cuma gambar ketupat tu dekat hari isnin. Hari ahad tu tetap hari raya juga kan. cuma dia tak tukar gambar kuda tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha a betullah tu.. TB pun tak perasan.. memang gambo ketupat tu yang mengaburi mata lah nampaknya.. kah kah kah..

      Padam
  4. kalender tu betol, 1 syawal 25hb. gambar nya je yang wt korang salah tengok kot..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha.. tu la pasai.. mengidam ketupat sangat la ni kott .. tu pasai jadi camtu.. kah kah kah..

      Padam
  5. lah..betol lah kalendar tu. Mata sendiri yang silap tengok. Kesian kalendar dibengongkan haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. yap betui.. kalendar tu betul tapi dia jugak la salah sebab letak ketupat tu kat hari isnin.. bukan ahad.. haa.. kan kan kan.?? hahahaha

      Padam
  6. kena tgk tarikh tu bkn gmbr ketupat..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la pasaii.. mata nampak makanan je pon bula posa ni.. hahahaha.. (alasan)

      Padam
  7. kalau naik knderaan sendiri takpe lagi kan tengok kalendar salah.
    ni naik kenderaan awam, memang naya.
    dalam ets pula pasang lagu raya..
    melelh airmata la nanti balik dipagi raya tu. hehe

    BalasPadam
  8. Bila tgk blik baru perasan. Kalendar tu btl. Sbb 1syawal dia jtuh hri ahad tu. Cuma gambar dia je yng slh letak.
    Kna hti2 pasni. Jgn rujuk gmbr. Kna rujuk tulisan. Hee

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New