LACELLE JEWEL & LACELLE DIAMOND | BANTU MENYERLAHKAN PENAMPILAN SI PEMAKAI


LACELLE JEWEL & LACELLE DIAMOND BANTU

 MENYERLAHKAN PENAMPILAN SI PEMAKAI

Lagi 4 hari je lagi nak raya.. Persiapan raya korang macam mana? Kuih-kuih dan baju raya dah ready ke? Macam TB sekarang, masih dalam proses nak siapkan baju untuk dipakai ketika raya.. Siap basuh dah tunggu kering dan nak seterika sikit pastu lipat masuk dalam beg.. Sabtu ni dah nak balik kampung mertua. Risau je Ada barang tertinggal.. Hehe.. 

Eh. Selain baju raya, TB juga haraplah dapat kelihatan cantik di hari raya tu nanti.. Harap kulit wajah TB dah recover sepenuhnya dari merah2 kerana masalah psoriasis tu..



Of coz TB harap dapat kelihatan anggun di pagi raya disamping dapat menyerlahkan lagi aura TB dengan produk dari Bausch and Lomb iaitu kanta lekap Lacelle Jewel dan Lacelle Diamond Daily yang boleh disesuaikan dengan apa jua jenis pakaian tu... Tak sabar rasanya nak bermata cantik di hari lebaran.. Hehehe..


Dalam era pantas sosial media, mempunyai gambar yang cantik adalah penting. Siapa tahu apabila rakan korang akan menangkap dan memuat naik foto korang di Facebook? Bayangkan ketika itu wajah korang lesu dan korang sedang memakai T-shirt kesukaan korang yang selesa tetapi agak buruk! Oleh itu, betapa pentingnya mempunyai wajah baru yang segar setiap masa yang boleh membuatkan orang di sekeliling anda iri hati!

Dengan kanta lekap kosmetik berwarna Lacelle dari Bausch + Lomb, anda akan memiliki wajah yang berbeza setiap hari dalam seminggu. Menggabungkan rekod keselamatan yang di iktiraf di peringkat global dan berinovasi canggih, Bausch + Lomb siri Lacelle Diamond Daily dan Lacelle Jewel adalah pilihan yang sangat tepat untuk memakai kanta lekap bagi fashionista.

Bausch + Lomb Lacelle Jewel merupakan kanta lekap berwarna pakai buang bulanan yang mempunyai corak permata unik. Reka bentuk kanta lekap ini sangat nipis dengan ketebalan 0.078mm dan kandungan air 38% dapat memberi keselesaan kepada si pemakai. Sementara itu, bahan polymacon dapat mengurangkan penyerapan protein untuk kebersihan dan memudahkan untuk memakai kanta lekap ini.


Lacelle Jewel boleh didapati dalam tujuh warna iaitu Melanite Black, Topaz Brown, Crystal Grey, Amber Brown, Amethyst Violet, Sapphire Blue dan Peridot Green.

Seterusnya, Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily ajaib mempersonakan mata dengan kilauan seperti berlian dan menyediakan kemudahan serta kebersihan dengan memakai kanta lekap pakai buang harian ini. Dengan ukuran diameter iris 14.2mm ini akan membuatkan si pemakai kelihatan seperti mempunyai mata yang cantik tanpa menggunakan mekap.
Lacelle Diamond Daily mempunyai 3 warna iaitu Aqua Glacier, Champagne Brown dan Pink Rose.

———————————————————————————————————————————


1. Casual Look

Jenis Contact Lens 
Lacelle Jewel Amethyst Violet 

Cadangan Make Up
- Mocha Brown eye shadow
- Peach blusher
 - Brown lipstick

Hujung minggu telah tiba dan ia adalah masa untuk berseronok! Cuaca yang cerah dan berangin adalah yang terbaik untuk kekal tenang. Tambahan pula, ia tidak menghadkan pergerakan badan. Sempurna untuk aktiviti hujung minggu. Dengan tudung berwarna putih dan kanta lekap Bausch + Lomb Lacelle Jewel Amethyst Violet dapat mengekalkan rupa paras yang segar dan feminin. Tambahan pula pembayang mata berwarna coklat mocha dan gincu berwarna coklat dapat menyempurnakan lagi gaya kasual hujung minggu ini. 


2. Formal Look

Jenis Contact Lens 
Lacelle Jewel Amber Brown

Cadangan Make Up 
Dark Blue and Light Pink eye shadow
· Dark Pink blusher
· Peach lipstick

Memakai pakaian formal tidak semestinya harus kelihatan kosong dan membosankan. korang perlu menonjol dari orang ramai dan kelihatan seperti seorang wanita yang berjaya. Kami sangat menyukai pakaian satin yang berwarna kelabu ini kerana ianya sesuai dipakai di majlis-majlis rasmi. Pakai pakaian ini dengan tudung berwarna coklat terang untuk sentuhan elegan. Bausch + Lomb Lacelle Jewel Amber Brown juga boleh disesuaikan dengan pakaian ini kerana ia sesuai untuk mana-mana wajah. Ia juga dapat menonjolkan mata korang.

Pembayang mata biru gelap dan merah jambu terang menambahkan lagi warna pop berserta dengan pemerah pipi berwarna merah jambu gelap dan gincu berwarna peach akan menambahkan cahaya kesihatan seseorang yang menikmati kejayaan korporat.


3. Elegant Look

Contact Lens 
Lacelle Diamond Aqua Glacier

Cadangan Make up 
· Warm Pink blusher
· Dark Pink lipstick

Untuk malam yang istimewa, baju peplum dapat menambahkan lagi rasa bergaya. Tudung berwarna biru terang melengkapkan keseluruhan gaya. Untuk menyesuaikan warna biru terang ini, Bausch + Lomb Lacelle Diamond Aqua Glacier merupakan pilihan warna kanta lekap yang paling sesuai!

Dengan pembayang mata berwarna hijau akan menjadi pelengkap tona warna biru mata dan pakaian korang. Pemerah pipi berwarna merah jambu terang dan gincu berwarna merah jambu gelap memberi kontra dan melengkapkan lagi wajah anda untuk majlis yang tidak dapat dilupakan. 

“Saya jatuh cinta dengan siri Bausch + Lomb Lacelle. Ia sungguh menceriakan apabila dapat melalui hari seperti tidak memakai sebarang kanta lekap. Ya, ia juga sangat selesa! "kata model Liyana Bakarudin, seorang pendorong media sosial.

Siri Bausch + Lomb Lacelle Jewel 
dijual dengan harga RM68 sekotak untuk 2 keping.

Siri Bausch + Lomb Lacelle Diamond Daily dijual dengan harga RM42 sekotak untuk 10 keping dan 
RM110 sekotak untuk 30 keping.

Kedua-dua siri Lacelle ini boleh didapati di semua kedai-kedai optik utama di seluruh negara.

Haa.. TB belum try lagi pakai contact lens ni... TB ingat nak rasmikan time raya nanti.. sebab TB baru 1st time nak try color ni.. sayang pula kalau buka awal-awal kan.. So, TB up dulu entri ni.. nanti dah pakai lens ni TB akan share dengan korang gambar TB pakai lens ni yea.. tak sabar ni.. hehehehe.. nanti boleh tengok kat ig sekali ye! hehe..

Haa.. yang gambar kat bawah ni TB snap kan untuk korang tengok betapa cantiknya lingkaran jewel dan diamond pada lens ni.. cantik sangat.. contoh dipakai pada mata lak.. TB pinjam gambar dekat website aje.. nak tengok macam mana rupa mata bila pakai lense kedua dua ni? jom baca lagi..


Yang TB dapat ni ialah Lacelle Jewel untuk color Amber Brown .. kalau korang nak tengok macam mana rupa mata kita lepas pakai ni, korang boleh KLIK SINI






Yang bawah ni pulak TB dapat ni ialah Lacelle Diamond Daily untuk color Aqua Glacier .. kalau korang nak tengok macam mana rupa mata kita lepas pakai ni, korang boleh KLIK SINI






Yang ni pulak cecair rendaman kanta lekap korang selepas digunakan. Tapi kalau pakai yang pakai buang punya kanta lekap, tak payah rendam dah.. kasi buang aje.. hahaha.. sebab daily contactlens hanya untuk harian bukan bulanan.. so, pakai sehari tu je.. Renu Multi-Purpose Contact Lens Solution menawarkan korang keselesaan pemakaian kanta sentuh dan ianya sesuai untuk semua kanta sentuh pakai buang yang lembut, ianya membersihkan, menyimpan, membilas, menyah kuman dan menghilangkan protein daripada kanta sentuh korang.

Tentang Bausch + Lomb
Bausch + Lomb, syarikat Valeant Pharmaceuticals International, Inc., adalah sebuah organisasi global kesihatan mata terkemuka yang memberi tumpuan sepenuhnya dalam melindungi, meningkatkan, dan mengembalikan penglihatan mata para pengguna. Perniagaan teras kami termasuk farmaseutikal oftalmik, kanta lekap, produk penjagaan kanta lekap, peranti pem-bedahan oftalmik dan instrumen.

Kami membangun, mengeluar dan memasarkan salah satu portfolio produk yang paling komprehensif dalam industri kami dengan produk yang terdapat didalam lebih daripada 100 buah negara. Bausch + Lomb (Malaysia) Sdn. Bhd adalah salah satu daripada 43 pejabat global yang mengedarkan jenama kesihatan professional dan jenama penjagaan kesihatan mata seperti Biotrue®, PureVision®, SofLens®, Lacelle®, Renu® dan banyak lagi.


Untuk maklumat lanjut, sila ke link dibawah ni yea..

Website :  
or 
Facebook : 





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Daftar--> Jawab Survey--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik YOUGOV dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

Shoping dan dapat Cashback balik? Bestnya.. jom daftar SHOPBACK Percuma sahaja. Lepas ni shopping apa-apa je dapat pulangan duit balik.. untung kan??

Shopping barang paling murah di website online! tak percaya? daftar SGSHOP dan start intai barang2 yang murah giler kat sini!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



3 Ulasan

  1. terus jatuh suka dengan produk ni sebab cantik je mata bila pakai..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan.. mata nampak natural dan .. cantik.. tak tau nak kata macam mana.. i like giler.. hehehe

      Padam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama