LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST | HADIAH LUMAYAN!!

LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST HADIAH LUMAYAN!! 

Hai.. Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera semua. Hari ni pagi-pagi tadi lagi TB dah melangut depan PC semata-mata nak buat entri contest Lazada Birthday Blogger Contest sempena Ulangtahun yang ke-5 Lazada. Wah.. dah 5 tahun yea Lazada rupanya.. tapi terasa macam gahnya bertahun-tahun pengalaman di dunia online shop.. setuju tak? Tu yang Lazada buat Contest tu, dengar cerita ada hadiah untuk 30 orang Blogger. Siapakah yang bertuah itu ye? teringin sangat nak berada dalam list pemenang tu.. hahaha.. 'verangan' dulu yea! mana tau ada rezeki.. rezeki baby.. Aamiinn..
Apa-apa pun Tahniah Lazada sebab dah 5 tahun umur mu.. Happy Birthday !! Oh ya.. Lazada ada buat Birthday Sale pada 22 Mac hingga 24 Mac 2017 ini, Jangan terkejut kalau nampak sale sehingga 90% keatas barangan terpilih. Haa.. Kalau korang berminat nak membeli apa-apa di Lazada yang akan buat sale sempena Ulangtahun Lazada yang ke 5, Boleh lah terjah ke Lazada Birthday Sale (http://www.lazada.com.my/birthday-sale/) klik aje link ni ye..

Didalam contest ini terdapat beberapa soalan yang perlu dijawab, So.. TB akan nyatakan jawapannya satu persatu.. silalah membacanya yea!

a.)Apa yang anda suka tentang Lazada Malaysia?
Apa yang TB suka tentang Lazada ialah sebab Lazada ibarat gedung bermacam-macam barang didalamnya! Haa.. TB suka shopping kat Lazada sebab kebanyakan barang yang TB nak mesti ada dekat website Lazada tu. Kadang harganya jauh lebih murah dari beli diluar. TB pun dah banyak shopping kat Lazada, dari sekecil-kecil barang dapur, perabot, gadget hinggalah sebesar-besar barang seperti Oven Hamogen dan bermacam-macam lagi..

Kebanyakan barangan Lazada semuanya ada standard tersendiri. Ada yang dari Oversea dan ada yang dari dalam negara. Kalau kita membeli barang/produk dari oversea maka penghantarannya ambil masa jugak dalam 2 minggu (paling lewat). Kalau produk didalam Malaysia je, kita boleh dapat dalam 2-5 hari.. kadang ada juga hari ni order esok sampailah barangnya.. seriussss..

Yang paling best Lazada tak kedekut nak bagi Diskaun, asyik-asyik ada je Iklan Diskaun dekat wall page Lazada. Selalu jugak TB tengok Lazada buat Sale barangan-barangan tertentu.. Lepas tu ada pulak free postage untuk setiap belian mengikut had belian yang ditawarkan. Kan dah jimat kat situ ye tak?

Dan paling efisyen ialah, bila kita ada pertanyaan, tidak sampai 24 jam pertanyaan itu akan terus dijawab. dan kalau kita ada nak tukar barang ke apa.. semuanya takde masalah. hanya ikuti je arahan yang pihak Lazada beri.

b) Tiga produk pilihan utama dari Lazada Malaysia (Produk Kegemaran) 
Haaa.. yang ni paling TB tak suka.. tak suka sebab hanya 3 je nak kena senaraikan? huhuhu.. Tak cukupp.. kalau ikutkan nak senaraikan semua barang dalam Lazada tu yang TB nak dapatkan.. hahahaha.. TAMAK nya ye.. betul .. TB tak boleh lah tengok website Lazada.. Rambang mata tiba-tiba dibuatnya. Terasa macam nak borong semuanya.. Apa-apa pun TB senaraikan jugaklah 3 barang yang paling TB nak beli dekat Lazada.. hope dapatlah memiliknya.. InsyaAllah.. Produk tersebut ialah : 

1.) COWAY Korea AP-1510BH Korea No.1 Air Purifier
Rumah TB ada 3 ekor kucen.. Butang, Oyen dan Nyiau2.. Bila dah ada baby nj.. TB amat susah hati bila terfikir tentang bulu-bulu kucen dan kutu kucen semua.. TB memag berharap dapat beli Penapis Udara Coway ni.. Kalau ada rezeki baby, insyaAllah akan dapat jugak nanti.. Slow-slow kumpul duit.. 
-------------------------------------------------------------------------------------------

Sebelum ni mana-mana wishlist TB mesti ada sangkut paut dengan kucen.  Haaa.  Tapi yang ni memang terang-terang untuk kucen pun.. TB perlukan Cat Cage ni untuk letak kucen-kucen TB. Cage yang ada kecil sangat.. Muat seekor kucen aje.  Kalau dapat yang ni.. Elok sangat dah. 
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ok.. Yang ni.. Punn.  Antara yang TB paling ingin miliki.. TB suka sofa bed ni sebab boleh menjimatkan ruang, dan 2 in 1. Sofa pun boleh.. Jadi katil pun boleh.  Jimat ruang dan praktikal sungguh..  Harap dapatlah sofa bed ni nanti..
-------------------------------------------------------------------------------------------

LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST | HADIAH LUMAYAN!! 

Haaaa.. ni TB nak ajak Blogger-Blogger semua, jom join Contest ni sebab lagi ramai join lagi tinggi peluang nak menang sebab pemenangnya akan lebih ramai kalau penyertaannya ramai.. haaa.. apa lagi.. jom join .. untung-untung korang salah seorang pemenang tu kita mana tauu kann.. Sebelum tu.. Jom tengok senarai hadiah yang disediakan .


1. Less than 50 Participants (10 winners) 
1st Prize: 1 x RM300
2nd Prize: 3 x RM200 
3rd Prize: 6 x RM100 

2. More than 50 and less than 100 Participants (20 winners) 
1st Prize: 1 x RM500
2nd Prize: 7 x RM250 
3rd Prize: 12 x RM125 

3. More than 100 Participants (30 winners) 
1st Prize : 1 x RM800 
2nd Prize : 12 x RM300 
3rd Prize :17 x RM150 

Lebih ramai blogger yang join, lagi banyaklah hadiah dapat! lagi besar lah peluang untuk kita menang! Mudah-mudahan rezeki kita bersama :) semoga berjaya!

c) Apa pendapat anda supaya Lazada Malaysia dapat tingkatkan lagi perkhidmatannya? 

Pada pendapat saya sepanjang saya menggunakan khidmat Lazada, semua tak ada masalah kecuali masalah dengan curier aje.. ada masalah penghantaran dari sesetengah curier yang menghantar barang lewat, dikhuatiri nama baik Lazada pula yang masalah nanti. Oleh itu Lazada perlu berhati-hati memilih curier yang sesuai agar perkhidmatan Lazada semakin menjadi pilihan No.1 dikalangan kaki shopping.. hehehe... walauapa pun TB respect kalau beli secara Cash On Delivery (COD) sebab penghantar dari Lazada sangat-sangat cepat,cekap dan ramah.. Terima kasih sangat-sangat.. Keep it up! Semoga lebih berjaya di masa hadapan. 

d) Apakah ucapan birthday anda untuk Lazada Malaysia? 

Ucapan saya buat Lazada ialah.. Happy 5th Anniversary buat Lazada. Semoga semakin success dan semakin dikenalai ramai di seluruh pelosok dunia.. TB yakin online shop seperti Lazada bakal menjadi laman web yang paling ramai pengikutnya suatu hari nanti.. TB pun dah gatal tangan nak shopping something dari Lazada.. hehehehe.. Apa-apa pun hope Lazada akan terus maju dan jangan lupa selalulah buat sale lagi yea.. hehehehehe.. i likeee..


Happy 5th Birthday Lazada!!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )

Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik GRAVYTRAIN dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. 
Join WOOP cepattt!!

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


9 Ulasan

  1. Cage msti x terlepas dr wishlist ye kak. Moga ada rezeki kita berduakan kak. Amen..

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaAllah.. hehehe.. cage tu penting kalau nak balik kampung leh letak diorang dalam tu.. kalau tak.. maunya umah macam berantakan.. hahaha

      Padam
  2. Balasan
    1. huhu.. namapak memang macam best.. cer try.. mana tau rezeki.. jomm

      Padam
  3. Balasan
    1. tq Cik Epal.. eh.. Cik Epal.. Omaigaddd.. Cik Epal komen blog TB? terharunyaaa..

      Padam
  4. Wah best nyaa..

    Good luck TB... 😄

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama