MENSTRUHEAT | PRODUK DARI PS|LOVE MEMBANTU MELEGAKAN SENGGUGUT

MENSTRUHEAT | PRODUK DARI PS|LOVE 
MEMBANTU MELEGAKAN SENGGUGUT

Hai semua.. apa khabar? tengah buat apa petang-petang Sabtu ni? hehe.. sedang menonton tv bersama keluarga ke atau sedang bekerja? TB lak ada dirumah aje, tak ke mana-mana pun.. Baby TB pun sedang tidur lagi tu, Sebelum dia terjaga TB pun jenguk-jenguk blog TB ni.. heheh.. 

So, alang-alang ada masa free sikit ni TB nak share dengan korang tentang produk keluaran ps|Love ni iaitu MenstruHeat patch, produk dari ps|Love yang semakin dikenali ramai. MenstruHeat ni datangnya dari the ps|Love Singapore. 

Dengar cerita ps|Love MenstruHeat dah mula menembusi pasaran Malaysia, dan terbaru patch terapi haba untuk sakit belakang dan sakit leher / bahu pun telah dikeluarkan iaitu BackHeat dan NeckHeat.

Hemm.. Bila tekan-tekan plastiknya dari luar tu, macam terasa something yang tebal-tebal gitu, bila buka macam pacth buang toksin tu je.. So, bila tengok isinya macam tu, dah boleh agak macam mana nak guna.. hehe..

Oh ya.. kalau ada yang berminat nak beli, boleh terjah website pslove.co dan beli ! Info selebihnya sila baca detail dibawah ni yea :

MenstruHeat - Menstrual Cramp Relief
ps|Love MenstruHeat adalah Produk patch terapi haba 100% semula jadi yang direka khas untuk memberi kelegaan kepada wanita yang selalu kekejangan haid, senggugut/period pain atau PMS ketika datang bulan. Mempunyai kepanasan haba yang sederhana dan suam-suam, melegakan kawasan belakang pinggang dan bahu tanpa perlu bersusah payah bertungku, mengurut ataupun makan ubat/panadol.

TB paling nak cuba yang ni tapi masanya belum sesuai, kena tunggu dah tiba time senggugut baru leh guna dan tahu keberkesanannya macam mana kan.. So, TB try yang lain dulu la nampaknya.. Ok, cerita pasal MenstruHeat, 

Terapi haba ni memang terbukti melegakan senggugut secara klinikal. Selain itu MenstruHeat direka dalam bentuk ergonomik untuk disesuaikan dengan kawasan yang ingin ditampal dan ia juga cepat mengeluarkan haba pada tahap yang optimum bagi merehatkan otot rahim yang kekejangan.


Dengan MenstruHeat segalanya mudah, kerana dalam satu patch itu mempunyai point yang berfungsi memanaskan secara semulajadi. Caranya mudah sangat, hanya buka pelekat dan tampal dikawasan yang sakit.. 

Cara Pakai MenstruHeat :
1) Buka plastik MenstruHeat,biarkan ia terdedah di udara sebentar. Jangan terkejut yea dalam masa 5-10 minit ia akan panas sendiri.
2) Cabut tempat plastik pelekat di belakang MenstruHeat ni.
3) Tampal di bawah pusat korang, di mana letaknya rahim kita. Pastikan kawasan tersebut betul-betul kering dan tidak berminyak/berpeluh/berair (kalau baru lepas mandi) lap betul2 tau!


Ada 3 cara nak letak mengikut kadar kepanasan yang dikehendaki iaitu:-
- Lekat di baju / seluar   : Warm
- Lekat di seluar dalam : Hot (Recommended)
- Lekat terus pada kulit  : Hottest

4) Lepas sejam lekat kat badan, buka MenstruHeat selama 5 minit untuk mengelakkan kulit menjadi terbakar. Lepas tu, boleh letak semula. Boleh guna on off selama 12 jam / hari.

Kelebihan MenstruHeat : 
-Lebih selesa .
-Reka bentuk yang lebih ergonomik yang lebih baik sesuai dengan badan anda.
-Pelekat lebih selesa yang lembut pada kulit
-New Packing !
Haa... Jom tengok Video kat bawah ni pulak..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SAKIT BELAKANG BERKURANGAN DENGAN
BACKHEAT DARI PS LOVE

BackHeat - Back Pain Relief
Haa.. ni TB nak cerita, TB kalau time Period memang pakej.. sakitnya perut sebab senggugut kuat sangat, dibelakang badan/lower backache pun selalu sangat kena. Bila senggugut dan sakit belakang mai sekali, mulalah kepala pun join pening juga.. aduh.. memang TB ni bab senggugut surrender.. Kalau time kerja dulu memang TB akan baring di surau atau pun MC aje sebab senggugut TB tahap yang guling-guling tu.. 

TB dah try guna yang BackHeat patch ni, wah.. memang kepanasan dia tu sedap-sedap dan suam-suam gitu.. Tapi TB tersilap.. sebelum tampal BackHeat ni, TB dah terlupa nak lap kering-kering kawasan belakang TB tu, Sebelum tu TB ada sapu krim Mustajab tu, So.. permukaan belakang TB agak lembap dan berminyak.. apabila tampal BackHeat ni Stickernya tak berapa kuat dan akhirnya tanggal dan jatuh.. huhuhu.. So, TB rasa korang kena pastikan kawasan tempat korang nak tampal tu kering dan tak berminyak yea.. 

fungsi dan bagaimana BackHeat bekerja
Dalamnya begini. Ada Instruction cara nak guna.. 
Yang ni lah TB kata macam Pacth buang toksin tu.. hehehe.. 
Buka Pelekat belakang ni, dan tampal pada belakang badan bermula dari tengah-tengah pacth dan urut sticker tu kekiri dan kekanan bagi ia melekat betul-betul dan tak tertanggal.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SAKIT BELAKANG BERKURANGAN DENGAN
BACKHEAT DARI PS LOVE

NeckHeat - Neck & Shoulder Pain Relief
NeckHeat pula dicipta khas untuk melegakan bahagian leher dan bahu. Kadang-kadang duduk terlalu lama di depan pc ni TB selalu sahaja berasa sakit di belakang bahu ni. Mungkin terlampau fokus sangat buat kerja sampai tak sedar berjam-jam duduk dengan postur yang statik tanpa bangun untuk relakskan otot bahu. Haa.. bila dah selesai buat kerja baru sedar bahu terasa macam keras menegang.. sakit oii.. huhuhu.. Sebelum ni teman biar je baik sendiri tapi ambil masa jugaklah kan.. 
Tapi bila dah ada sesuatu yang memudahkan seperti NeckHeat ni, TB suka je nak guna selalu.. haha.. Sebab suka denagn rasa suam-suam yang beri kesan relaks dan selesa giler bila ditampal ke bahu.. Yang jenis NeckHeat ni design dia macam dalam gambar atas ni tau.. cara nak pakai samada korang nak pakai secara V-shape macam dalam gambar ni ke atau korang nak potong dah pakai sebelah kiri dan sebelah kanan bahu korang? itu terpulang lah ye.. ikut mana yang selesa.. 

Ok lah.. itu saja review TB kali ni.. kalau korang nak membeli boleh lah order terus ke website atau laman sosial dibawah ni.. TB ada letakkan link-link yang berkenaan.. jemput LIKE dan follow ye! 

Terima kasih juga TB nak ucapkan kepada ps|Love  kerana beri peluang TB mencuba produk ini. Terima kasih juga kerana mebantu wanita mengatasi kekejangan haid / senggugut dan PMS dengan produk you all.. tahniah yea..  


WEBSITE:
MenstruHeat: https://pslove.co/menstruheat
NeckHeat: https://pslove.co/neckheat
BackHeat: https://pslove.co/backheat

FACEBOOK: 
https://www.facebook.com/pslove.co

INSTAGRAM: 
https://www.instagram.com/pslove_co

----------------------

8 Ulasan

  1. Menarik.. bestnya berpeluang try.

    BalasPadam
  2. Didn't know about this brand until I read your post, thanks for the info sharing :)

    BalasPadam
  3. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    BalasPadam
  4. Halo pemirsa di seluruh dunia, Ada kabar baik untuk Anda semua hari ini dapatkan kartu ATM Kosong Anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia. Kami memiliki program khusus kartu ATM yang dapat digunakan untuk meretas mesin ATM, kartu ATM dapat digunakan untuk menarik di ATM atau geser, di toko dan POS. Kami memberikan kartu ini kepada semua klien yang tertarik di seluruh dunia, Kami memberikan Kartu ATM Kosong. Apakah Anda ingin menjalani kehidupan yang baik yang dianggap ilegal, cara termudah untuk menjadi jutawan. itu juga memiliki teknik yang membuat CCTV tidak mungkin mendeteksi Anda dan Anda hanya dapat menarik sejumlah $ 5.000 Dolar dalam sehari di Mesin ATM juga tersedia saat pengiriman tunai. Kami memberikan hingga $ 10.000,00 hingga $ 1.000.000,00 Dolar Dengan layanan peretasan jaringan kami. Kami dapat Memulihkan semua uang Anda yang hilang ke Bitcoin dan mata uang Crypto lainnya, penipuan hipotek / realestate, dan ICO palsu dalam waktu 48 jam atau kurang. (Thomas Freddie Hackers) bekerja sama sebagai tim untuk melacak & memulihkan dana kembali dari PENCIPTA internet yang paling sulit. CATATAN!! Kami telah menerima laporan memilukan yang tak terhitung jumlahnya dari penipu terkenal dan kami berhasil memulihkannya kembali melalui kontak thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Hubungi kami di ((Pemulihan Biner. Kelas Universitas. Menyeka Catatan Kriminal, Peretasan FB & IG, Telegram, Muatan & Peretasan Telepon)) membatasi kami dengan pekerjaan Anda & izinkan kami memberi Anda hasil positif dengan keterampilan peretasan kami. Kami bersertifikat dan privasi Anda 100% aman bersama kami. Jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda, Jika Anda membutuhkan layanan peretasan cyber lainnya, kami siap membantu Anda kapan saja, kapan saja, jadi hubungi kami melalui Alamat Email kami: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Salam
    THOMAS FREDDIE HACKER TANPA BATAS
    Kirim email ke thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Telepon / SMS: +1 (985)465-8370
    Motto: Kami menawarkan layanan tercepat dan terpercaya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama